SOS!! - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu SOS!! - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu

SOS!!

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg

15 November 2007 | ,

En nog een berichtje..en oproep dit keer:

Fiets mee voor SOS-Kinderdorp in Peru!

Zondag 27 januari vindt een RPM/Spinning marathon plaats in Aerobicworld. Van 10.00-16.00 vinden 6 spinninglessen plaats. Deelnemers leggen zelf tenminste 10 euro per uur in en laten zich sponsoren. De opbrengst gaat naar een SOS-Kinderdorp in Peru.
Ik ga meedoen! Geen 6 lessen want een dode Marieke zal weinig kunnen doen voor SOS-kinderdorpen ;).
1 les is geen uitdaging, 2 ga ik dus sowieso doen. En mijn vraag: wie doet er mee??? (je hoeft geen lid te zijn van de sportschool). Ik weet dat zich onder jullie een aantal geoefende fietsers zitten. Als iemand met me meedoet, ga ik misschien voor 3 uur (maar dat trek ik zeker niet alleen!)
Naast bikkelen wordt het natuurlijk ook erg leuk! Alle lessen worden gegeven door 2 instructeurs en hebben allemaal een ander thema. Na afloop wordt er geborreld en gedanst (na 2 lessen zal dat niet meer zijn dan wat schuifelen en na 3 lessen kom ik niet meer verder dan biertjes drinken...)

Dus: wie doet er mee??? (sponsoren mag natuurlijk ook gewoon vanaf de bank ;))

  • 17 November 2007 - 09:47

    Florian:

    Ik doe mee! 2 of drie uur, zeg maar hoe ik me in moet schrijven

  • 19 November 2007 - 19:54

    Marieke:

    Okee, al 2 gegadigden! We gaan dus voor 3 uur....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: ,

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 110
Totaal aantal bezoekers 165000

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: