Verhuizen zondag a.s. 11.00 uur - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu Verhuizen zondag a.s. 11.00 uur - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu

Verhuizen zondag a.s. 11.00 uur

Door: Theo

21 Augustus 2007 | ,

Zondag gaat het dan echt gebeuren! Ik ga verhuizen naar mijn nieuwe huis. Er is nog geen keuken en badkamer (de bouwvak heeft mijn plannen enigszins wat gedwarsboomd). Ach ja, lekker een soort van camperen in eigen huis. Nu kan ik voor de verhuizing wel wat hulp gebruiken. Ik denk rond een uurtje of 11 te starten. Mijn vader komt met zijn grote Volvo en huurt misschien een boedelbak. Dus vervoer is al geregeld. Ik heb niet veel spullen dus volgens mij zijn we snel klaar. Wie o wie heeft tijd en zin om me te helpen?

• 21 Augustus 2007 - 13:30

Jeroen:

11.00 aan de koffie of gelijk trap-op-en-af sjouwen? Ik zal met 't kleine Honda'tje komen... wellicht kan daar dan ook nog wat in.

• 21 Augustus 2007 - 13:35

Marieke:

Ik moet zondag naar een verjaardag, dus ik kan helaas niet. Maar veel succes!!
    En ach, je kampeert iig warm en droog!