verhuizing op zaterdag en dus niet op zondag! - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu verhuizing op zaterdag en dus niet op zondag! - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu

verhuizing op zaterdag en dus niet op zondag!

Door: Theo

Blijf op de hoogte en volg

21 Augustus 2007 | ,

Het plan is veranderd! In tegenstelling tot wat ik eerder had gemeld ga ik nu a.s. zaterdag verhuizen en niet op zondag. Ik kan anders mijn afval niet dumpen bij het milieudepot, want die is zondag dicht. Ik ga rond een uurtje of 11 starten. Mijn vader komt nog steeds met zijn grote Volvo. Dus vervoer is geregeld. Wie o wie heeft tijd en zin om me te helpen?

  • 21 Augustus 2007 - 17:52

    Sara:

    Sorry, ik kan niet, moet het hele weekend leren (jakkie), want heb maandag tentamen. Maar als ik nou toch vooruit loop in de planning (wat ik niet echt verwacht) kom ik langs voor fysieke inspanning. Ik hoop dat je voldoende sjouwers kunt krijgen...

  • 21 Augustus 2007 - 18:12

    Theo:

    Ik heb trouwens niet zoveel hulp nodig, want heb niet zoveel spullen. Eén of twee mensen met een auto zou handig zijn...

  • 21 Augustus 2007 - 20:47

    Marieke:

    En de mensenzoo dan? Daar ben ik wel, dus zaterdag kan ik ook niet.
    Succes!!

  • 22 Augustus 2007 - 08:05

    Jeroen:

    ...uhm... wat is nou precies 't plan? één of twee mensen én een auto? één of twee auto's én wat mensen? een variërend aantal auto's in bezit van een variërend aantal mensen (v.v.)? tot zaterzondag!

  • 22 Augustus 2007 - 12:01

    Florian:

    Ik zit van vrijdagavond t.m. zondagavond met de familie in een hotel in zuid-Limburg. Helaas


  • 22 Augustus 2007 - 13:19

    Marnis:

    Helaas, ik heb een bruiloft zaterdag. Heel veel succes met verhuizen en als je tijdens het kamperen een keer bij ons wilt eten of douchen ben je van harte welkom ;-)

  • 22 Augustus 2007 - 13:57

    Theo:

    Het definitieve plan is om a.s. zaterdag om 11 uur te verzamelen bij mijn oude huis (riouwstraat 127). Als 2 mensen met een auto komen, dan is dit genoeg. Wouter geeft aan te kunnen. Jeroen jij ook? Met jullie beide heb ik dan al genoeg hulp.

  • 22 Augustus 2007 - 20:18

    Lenny:

    Ik kan zaterdag komen helpen (met auto).. dus laat maar weten of je nog hulp nodig hebt!

  • 23 Augustus 2007 - 09:15

    Jeroen:

    Ja hoor, ik heb 't goede voornemen om zaterdag vlak voor 11 uur bij Wouter in de auto te stappen. Oh, en aangezien ik doordeweeks nauwelijks in 't Haagse ben, mag je ook wel in mijn huisje aan de Fahrenheit kamperen hoor. Heb je in elk geval een douchehok en keuken tot je beschikking...

  • 24 Augustus 2007 - 16:04

    Mirjam:

    Veel succes met verhuizen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: ,

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 118
Totaal aantal bezoekers 165210

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: