Zaterdag klussen en Ramonaaa Award - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu Zaterdag klussen en Ramonaaa Award - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu

Zaterdag klussen en Ramonaaa Award

Door: Richard

Blijf op de hoogte en volg

15 Augustus 2007 | ,

Hee mensen,

ik geloof dat het dit weekend een beetje uitgestorven is met Harries in Den Haag. Desalniettemin wou ik even aankondigen dat
Theo, Martin, J en ik 's avonds weer eens naar zo'n fijne Ramonaaa-Award-Avond in cafe van het Paard gaan.

Wie gaat er nog meer mee??

(In de middag klussen we overigens bij Theo, maar ik geloof niet of hij die dag nog mensen nodig heeft, right?)

  • 15 Augustus 2007 - 11:15

    Marnis:

    Helaas, wij zijn dan in de Ardennen.
    Heel veel plezier met de nostalgie (en succes met klussen!)

  • 15 Augustus 2007 - 13:12

    Marieke:

    Het enige dat ik ga klussen dit weekend is een tent, op Lowlands! :)
    Maar veel plezier in het Paard!

  • 15 Augustus 2007 - 15:47

    Sara:

    Jammer, nu komen jullie naar dh en zit ik te chillen op lowlands.... Volgende keer beter. Veel plezier in de mooie stad achter du duineh!
    Groetjes

  • 15 Augustus 2007 - 16:15

    Florian:

    Wordt lastig, ik ga naar Nijmegen om officieel peetoom te worden. Bovendien zie ik mijn ouders weer eens sinds een lange tijd...
    Ik laat het weten als ik vrijdag/zaterdag toch nog een deel van de dag in DH ben. Wanneer ga je klussen en ramonaa-en?

  • 16 Augustus 2007 - 12:41

    Theo:

    Hulp is altijd welkom, maar volgens mij zijn er niet veel mensen meer in Den Haag over...

    Veel plezier in de Ardennen, op Lowlands en in Nijmegen!

  • 16 Augustus 2007 - 16:19

    Mirjam:

    Een aanwezigheidsbericht.
    Ik ben zaterdag in Den Haag en wil zaterdagmiddag wel meeklussen.
    Ga ook graag mee naar de Ramonaaa-Award-avond!

  • 17 Augustus 2007 - 09:57

    Jeroen:

    Helaas Theo, ik haak ook af. Maarruh, ik kan wel 's een keertje een doordeweeks (mid)dagje vrijnemen om je een helpende hand te bieden - heb je daar wat aan?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: ,

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 111
Totaal aantal bezoekers 165056

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: