bbq op strand - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu bbq op strand - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu

bbq op strand

Door: harry potterfanclub en nick

11 Augustus 2007 | ,

morgen vanaf 17.00 uur gaan we bbq-en bij strand zuid. Wie doet er mee?

• 11 Augustus 2007 - 17:52

Idem:

zelf bbq-en bedoelen we dan!

• 11 Augustus 2007 - 20:41

Nick:

Ik ben er zelfs al iets eerder dan 17u om een fijn plekje te claimen.
    Neemt er iemand een bal mee?
    Tot morgen

• 11 Augustus 2007 - 22:23

Lenny:

een bbq met de harry-potter fanclub lijkt me fantastisch... potje quidditch op het strand is niet nodig toch? ;)

Neemt iedereen wat te eten mee of neemt iedereen geld mee voor de boodschappenharry? (laat het in dat geval maar weten als ik ergens mee kan helpen!)

• 11 Augustus 2007 - 22:51

Wouter:

ik denk dat ik nog ergens een voetbal heb liggen!

• 12 Augustus 2007 - 07:03

Theo:

Ik neem dan een rugbybal mee!

• 12 Augustus 2007 - 09:05

Sara:

Wouter en ik verzorgen de catering. Dus als iedereen even wat geld meeneemt, komt het helemaal goed!

• 12 Augustus 2007 - 10:22

Marieke:

brrrrr, reken maar niet meer op mij, tenzij iemand een straalkacheltje meeneemt. Mocht het weer ineens zonnig worden, neem ik zelf wel wat te eten mee.

• 12 Augustus 2007 - 13:03

Organisatiecommissie:

Wegens een te lage temperatuur veroorzaakt door de aanhoudende bewolking wordt de BBQ helaas afgelast.
    Wellicht tot de volgende keer met beter weer!

Brrrrrrrrrrr!

• 12 Augustus 2007 - 22:08

Lenny:

Jammer! konden we nu maar toveren...

Misschien dat het van de week nog een keer mooi weer wordt??

• 13 Augustus 2007 - 11:15

Jeroen:

Hé... een echte ouderwetse strand-bbq??? Jammer dat 't slecht weer was en voor deze week ziet 't er ook al niet al te best uit. Iemand enig idee wanneer de zomer hier in NL gaat beginnen???

• 13 Augustus 2007 - 14:38

Marnis:

Volgens mij was het vorige week zomer en is ie nu alweer voorbij :-(

• 13 Augustus 2007 - 14:57

Marieke:

Er bestaat een kans dat het de tweede week van september erg zomers wordt.....als ik (misschien) op vakantie ben