Klussen - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu Klussen - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu

Klussen

Door: Theo

Blijf op de hoogte en volg

16 Juli 2007 | ,

Ik heb een eigen huisje! Er moet alleen nog veel aan opgeknapt worden. Ik kan dan ook nog veel hulp gebruiken.

Wie is handig en heeft tijd/zin om af en toe te helpen? (bijvoorbeeld a.s. weekend zat/zon)
Wie kent goede klusjesmannen in Den Haag en omstreken? (stukadoor, schilder, loodgieter, etc.)
Wie kan ik bellen als ik een auto (met chauffeur) nodig heb?

Als je tijd en zin hebt om eens spontaan te klussen in het weekend, dan moet je me maar gewoon bellen. Zelf ben ik er vanaf nu elk weekend wel te vinden (en waarschijnlijk doordeweeks ook wel een aantal avonden). Per 1 september ga ik verhuizen dus dat is mijn richtlijn.

O ja, en ik zorg uiteraard voor catering en zo...

  • 17 Juli 2007 - 06:43

    Sara:

    Heeej huiseigenaar, ik ben niet zo handig, maar ik kan wel goed schilderen. Ik kan a.s. zaterdag komen (als je dan al schilderklusjes of behangafpeuterklusjes hebt kan ik me nuttig maken, maar ik kan ook wel iets slopen ofz :) of anders kom ik gewoon even je nieuwe huis bewonderen). Ik heb ook een auto en je kan me bellen als je af en toe naar een bouwmarkt moet ofzo. (het is geen station, maar er past toch verbazend veel in dat kleine seicientootje).

    Ik weet dat Gijsje helemaal idolaat was van Gerrit (een aannemer die bijna alles kan, en vooral goed begrijpt wat je wil, maar zij is op vakantie, misschien heeft Lenny ook zijn nummer).

  • 17 Juli 2007 - 06:57

    Marieke:

    Dit weekend ben ik in Parijs, maar in een later stadium wil ik wel een keertje helpen schilderen/witten oid. Ben natuurlijk erg nieuwsgierig naar je huis!
    Als je een goeie klusjesman hebt gevonden, hou ik me ook aanbevolen! Ik moet het helemaal verrotte dak van mijn schuurtje vernieuwen. :(

  • 17 Juli 2007 - 08:03

    Florian:

    Naa aanstaande weekend ben ik naar Siberie. Tot die tijd kan ik wellicht nog even helpen in het wekend naast de voorbereidende activiteiten voor mijn reis. Ik zorg dat je Wouter's jekkerboor in bezit krijgt, ook kun je mijn auto lenen.

    Het is zelfs bespreekbaar dat je mijn auto leent gedurende mijn verblijf in Siberie: geef maar aan.



  • 17 Juli 2007 - 13:59

    Tomas:

    Ja, ik ben extreem handig in eigen-huis-klussen en heb ook zin.....maar dit weekend geen tijd en de volgende twee weekenden op vakantie. Daarna kun je een beroep op mij doen.
    En als je een auto nodig hebt kun je altijd bellen, alleen past er bij mij niet heel erg veel in. En vanzelfsprekend weiger ik voor chauffeur te spelen in auto's die beneden mijn stand zijn, zoals een VOLKSwagen:-)

    PS: wie straft bovenbeschreven zelfingenomenheid af?

  • 17 Juli 2007 - 15:53

    Lenny:

    Ik kan ook schilderen en slopen! En ik heb het nummer van Gerrit.

    En in tegenstelling tot Tomas durf ik best in een Opel Kadett (waar nog verrassend veel inpast) naar de Gamma of andere bouwmarkt te rijden.


  • 17 Juli 2007 - 18:44

    Theo:

    Ik ben ontroerd door deze geweldige support! Diegene die a.s. weekend kunnen klussen zal ik nog wel mailen. Florian, hoe graag ik ook in je auto zou willen rijden, het lijkt me niet verstandig met het oog op het niet hebben van mijn rijbewijs. Echt mensen, nadat mijn huisproject is afgerond stort ik me volledig op het halen van een rijbewijs.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: ,

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 100
Totaal aantal bezoekers 165111

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: