Samen naar alleen maar alleen?? - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu Samen naar alleen maar alleen?? - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu

Samen naar alleen maar alleen??

Door: Lenny

25 Maart 2007 | ,

Wie heeft er wanneer zin om mee naar een zwangere machteld te gaan kijken...;)

Bijvoorbeeld op za. 14 april?

xx lenny

• 26 Maart 2007 - 20:06

Marieke:

leuk idee, maar helaas (niet echt ;)) ben ik dan in Nepal.

• 26 Maart 2007 - 20:37

Mirjam:

Leuk! De 14e kan ik niet, dan komt een vriendin uit Brussel langs. Als jullie ook vrijdag de 20e kunnen, dan kunnen jullie van te voren bij me komen eten. Zien jullie een keertje m'n nieuwe huis.

• 27 Maart 2007 - 02:25

Jeronimo:

... en ik nog steeds in Oz ...

• 27 Maart 2007 - 18:11

Theo:

Lijkt me ook leuk. Ik kan de 14de ook niet (vakantie!!) dus ik ga de 20ste april.

• 02 April 2007 - 19:23

Jeanine:

Leuk! Ries en ik komen ook op de 20ste. We komen graag bij je eten Mirjam, al moeten we wel even zoeken hoe het past in de tijd (om ook weer op tijd in het theater te zijn).
    Ik heb net theo gesproken. Hij reserveert 5 kaartjes (Mirjam, Theo, Richard, Jeanine en een overige). Wie o wie komt mee op de 20 ste??

• 03 April 2007 - 15:18

Lenny:

Misschien niet geheel onverwacht ben ik er ook graag bij de 20ste...

• 04 April 2007 - 19:41

Mirjam:

Gezellig! Zijn er nog meer mensen die het leuk vinden?

• 10 April 2007 - 14:32

Marnis:

Helaas, dan hebben wij openingsfeest van Wouters nieuwe kantoor in R'dam (met Candy Dulfer!!)
    Ik ga dus een andere avond. Misschien moeten jullie Martin ff mailen, die wilde wel naar de voorstelling maar leest volgens mij (bijna) nooit deze site.