Cheers mates! - Reisverslag uit Melbourne, Australië van denhaag - WaarBenJij.nu Cheers mates! - Reisverslag uit Melbourne, Australië van denhaag - WaarBenJij.nu

Cheers mates!

Door: Jeroen

Blijf op de hoogte en volg

23 Maart 2007 | Australië, Melbourne

Veel plezier in de BW vanavond! Ik rol zo de kroeg alvast in - uiteraard kan Melbourne niet tippen aan Den Haag. Het is een beetje roeien met de riemen die ik hier heb ;)

  • 23 Maart 2007 - 09:36

    Marnis:

    Dankjewel Jeroen! Jij ook veel plezier daaro! Maar gezien je site lukt dat wel!
    Wie gaat er trouwens vanavond naar de BW?

  • 23 Maart 2007 - 12:57

    Machteld:

    Jeroen, ik ben jaloers!! Lekker biertjes drinken aan het strand bij St. Kilda. Of hip doen in Brunswick of Fitzroy. Daar zou ik zo de Boterwaag voor inruilen hoor!
    Ik ben helaas niet in de Boterwaag vanavond. Veel plezier!

  • 23 Maart 2007 - 13:29

    Marieke:

    Nou, ik neem nog maar genoegen met de Boterwaag vanavond.

  • 23 Maart 2007 - 14:36

    Lenny:

    Tja, voor een avondje kroeg in Melbourne zou ik mijn kater van een supergezellig Rgd-feestje gister (jaja.. mét topper gerard joling!) zo vergeten.. Of me dat voor de boterwaag gaat lukken weet ik nog niet zeker :(

    Jeroen, veel plezier daar! Ook ik ben jaloers, zeker na het zien van al die gave foto's!

  • 23 Maart 2007 - 14:36

    Marnis:

    Wij gaan eerst uit eten en komen daarna een biertje doen (zitten dit keer dichter bij de stad ;-)

  • 23 Maart 2007 - 15:12

    Mirjam:

    Veel plezier in de kroeg in Melbourne! Heb je ook al een wombat gezien?
    Na het saaie studeren van vandaag, heb ik wel zin om wat te drinken. Tot zo.

  • 23 Maart 2007 - 15:32

    Tomas:

    reele kans dat ik vanavond om 10 uur instort en de boterwaag vandaag niet haal....

  • 23 Maart 2007 - 15:32

    Theo:

    Het is 2:20 uur in Melbourne, Jeroen zal hem inmiddels nu wel aardig hebben zitten! Helaas vanavond ben ik er niet bij... Een volgend keer maar weer.

    Bye Mates

  • 23 Maart 2007 - 15:34

    Marnis :

    Tomas, wat gebeurt er met jou om 10 uur?

  • 23 Maart 2007 - 16:09

    Marieke:

    Grote kans dat ik ook afhaak. Ik voel een griep opkomen. Tenzij ik me op wonderbaarlijke wijze beter ga voelen, kruip ik zo mijn bed in.

  • 23 Maart 2007 - 16:26

    Wouter:

    ik hoop voor jeroen dat het drukker is in Melbourne dan in de boterwaag...

  • 23 Maart 2007 - 16:37

    Mirjam:

    Beterschap. Misschien dat ik dan ook ga hangen. Marnis, Wouter, jullie kunnen ook anders hier na het eten wat drinken.

  • 23 Maart 2007 - 16:38

    Erwin:

    Ben er niet, er dient weer gepokerd te worden vanavond. Het wordt tijd voor een nieuwe hype. Iemand ideeën?

  • 23 Maart 2007 - 16:55

    Sara:

    Tanx! Ik zal vanavond proosten in Nijmegen.... (machtteld, je mag niet drinken met je zeven maanden zwangerschap! (op toneel).

    Groetjes Sara

  • 23 Maart 2007 - 18:19

    Lenny:

    Cloos op het plein was vorige week erg leuk..

    Ik ben sowieso in de stad vanavond, ik weet alleen nog niet zeker of ik dan naar de (lege) boterwaag ga. Wie toch nog zin heeft in een bierjte moet maar bellen!

  • 23 Maart 2007 - 18:29

    Lenny:

    Cloos op het plein was vorige week erg leuk..

    Ik ben sowieso in de stad vanavond, ik weet alleen nog niet zeker of ik dan naar de (lege) boterwaag ga. Wie toch nog zin heeft in een bierjte moet maar bellen!

  • 23 Maart 2007 - 19:59

    Marieke:

    Hmmmm, Cloos was inderdaad een leuk alternatief voor de Boterwaag...
    Een paar glaasjes wijn hebben het wonderbaarlijke effect toch redelijk voor elkaar gekregen ;)
    Ik ga in de heroverweging..

  • 23 Maart 2007 - 20:10

    Mirjam:

    Hé, leuk! Als jullie gaan, zouden jullie me dan kunnen bellen. Dan kom ik ook.

  • 23 Maart 2007 - 21:46

    Lenny:

    helaas... ook ik ben toch zojuist maar afgehaakt! Moet morgen tentamen leren en toch nog beetje brak.
    Maar snel ander keertje naar Cloos

    trusten

  • 24 Maart 2007 - 03:06

    Jeroen:

    klinkt allemaal goed daar in 't haagse... zou 't nog gaan missen!

  • 24 Maart 2007 - 12:52

    Marieke:

    Mijn optimisme werd onmiddellijk afgestraft. Heb 22.00 niet meer gehaald.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Melbourne

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 121
Totaal aantal bezoekers 165210

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: