Laatste keer verhuizen - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu Laatste keer verhuizen - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu

Laatste keer verhuizen

Door: Florian

Blijf op de hoogte en volg

04 Februari 2007 | ,

Dames en heren,

Er komt een einde aan een tijdperk! Na een kleine zeven jaar naakt het einde van mijn anti-kraak bestaan :-(. Maar als een fenix die uit de as herrijst, wordt er een nieuw, leuk appartementje betrokken: Frederikstraat 535.

De muren zijn geschilderd, de vloer is gelegd, 25% is al verhuisd. Aankomend weekend ga ik verder verhuizen: zaterdag 10 en zondag 11 februari. Wie wil en kan mij aankomend weekend helpen? Ook al kun je alleen helpen met 1x in- of uitladen, dan ben ik de koning te rijk. :-)

groetjes

Florian

  • 04 Februari 2007 - 22:19

    Wouter:

    was het laminaat sjouwen voldoende? wij zijn het weekend weg...
    w+m

  • 05 Februari 2007 - 07:32

    Machteld:

    Ik kom helpen op zaterdag!

  • 05 Februari 2007 - 07:40

    Sara :

    ik op zondag!

  • 05 Februari 2007 - 08:30

    Jeroen:

    Uiteraard Florian! Afhankelijk van de feestkater na de knalfuif van T&E gaat een ochtendje of een middagje aankomend weekend vast lukken. Scheelt me gelijk weer een keertje Kneet deze week :-)

    Inzake mijn eigen stulpje (ik gijzel je berichtje heel even): vriend B is weer bij z'n ex-ex. Ik kan daarmee volgens hem rustig blijven zitten waar en hoe ik zit, maar zo heel rustig voelt dat niet meer. Wellicht verkas ik dus alsnog eind deze maand. Daarover later meer. Eerst jou maar even omhuizen!

  • 05 Februari 2007 - 09:34

    Marieke:

    Het grote verhuisweekend dus! Helaas is zwaar sjouwen nog steeds niet aan mij besteed. Maar ik ben natuurlijk wel erg nieuwsgierig, dus wanneer is de housewarming? :-)
    Succes met verhuizen!

  • 05 Februari 2007 - 21:22

    Lenny:

    Ben erg benieuwd naar je nieuwe paleisje... dus ik kom helpen dit weekend.
    Waarschijnlijk zondag!

  • 07 Februari 2007 - 13:28

    Barbara:

    Mijn weekend is al behoorlijk volgepropt, maar ik ga het proberen!

    Misschien kun je even je verhuisplanning met ons delen?

    groetjes
    Barbara

  • 07 Februari 2007 - 16:12

    Theo:

    Helaas, ik zit dit weekend helemaal vol...

  • 08 Februari 2007 - 10:47

    Florian:

    Hartverwarmend!

    De planning is om op zaterdag om 11 uur te beginnen (want we gaan natuurlijk wel naar Theo & Erwin). Ik verwacht dan om om ongeveer 13.30uur op de Frederikstraat te zijn. Ik kan met name hulp gebruiken op zaterdag ochtend op de Hongarenburg 107 (spullen moeten drie verdiepingen omlaag).

    Zondag wil ik ook onegveer rond die tijd beginnen op de Hongarenburg 107 om de laatste loodjes te doen...

  • 08 Februari 2007 - 16:16

    Gijsje:

    Mijn weekend zit ook ernstig vol, maar ik zal mijn best doen ergens een doosje mee naar boven / naar beneden te dragen!

  • 08 Februari 2007 - 22:53

    Jeroen:

    Als gezegd - met een kater ben ik tijdens verhuizingen op m'n best! Zal een poging wagen een beetje op tijd te zijn zaterdag... ;-)

  • 12 Februari 2007 - 08:12

    Florian:

    Ik wil alvast iedereen bedanken die heeft meegeholpen aan de verhuizing!

    DANK!

  • 12 Februari 2007 - 21:40

    Lenny:

    Graag gedaan...

    Zijn alle dozen al uitgepakt en staat alles al op zijn plaats? :)

  • 14 Februari 2007 - 08:35

    Florian:

    90% van de dozen zijn uitgepakt, maar er blijft nog steeds eem lijst van 20 items (groot, klein) open staan voor de komende periode.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: ,

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 97
Totaal aantal bezoekers 165056

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: