Totally fucked - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu Totally fucked - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu

Totally fucked

Door: Jeroen

Blijf op de hoogte en volg

02 Februari 2007 | ,

Mensen, zoals jullie weten heb ik net mijn intrek gedaan in een "appartementje" bij kapper Bert. Dit na lang en redelijk stressvol gezoek naar een fatsoenlijke woonruimte. Nu vertelde mijn grote vriend Bert me enkele uren geleden dat hij door z'n nu tweede ex haar huis huis uit gesmeten is. Probleem? Jaha, want dat geeft hem weer 't recht mij uit m'n huidige stulpje te mikken. Dikke paniek mijnerzijds, want waar moet ik dan nu weer gaan wonen??? Daarbij: omdat ik per 1 maart naar Australie ga wordt 't allemaal extra gecompliceerd (ik had zo graag ergens "thuis" gekomen na afloop, maar ja, dat zit er blijkbaar niet in). Een paar vraagjes:
- wie kan me helpen verkassen in 't weekend van 10 / 11 feb?
- kan ik ergens verblijven tot 28 feb? (of delen tot die tijd?)
- zijn er lange termijn woonplekken in zicht na 23 april?

Ben benieuwd of 't nog gekker kan worden... (Oh ja, ik ben vrijdag niet in de BW.)

  • 02 Februari 2007 - 07:57

    Sara:

    Wat zuur zeg! Wat mij betreft kun je tot maart in onze huiskamer logeren. (niet ideaal, maar het is iets). Maar ik zal het nog ff overleggen met Nick. Op zondag 11 februari heb ik nog niets staan dus dan kan ik helpen verhuizen. Waar gaan die spullen trouwens heen? Naar een opslagplaats? De spullen passen nl denk ik niet in onze huiskamer.

  • 02 Februari 2007 - 08:53

    Wouter:

    ik heb nog een klein kamertje van 12 m2 vrij...?!
    (wel enige overlast van katten die aan de deur staan te zeuren)

    later, wouter

  • 02 Februari 2007 - 10:14

    Mirjam:

    Ik kan je misschien helpen (sorry niet met verhuizen, dat wordt iets te veel, maar wel met ruimte). Ik ga als alles goed gaat 9 februari verhuizen. M'n oude woning heb ik opgezegd per 1 maart.

  • 02 Februari 2007 - 10:39

    Jeroen:

    Hé, dat zou super zijn Mirjam! Ik vlieg de 1e maart weg, dus heb vast de 28e februari (of een paar dagen eerder) wel even tijd om een bezem door je oude stulpje te halen!

    Ik probeer je vandaag wel even te bellen!

  • 02 Februari 2007 - 12:22

    Jeroen:

    UPDATE: via via heeft ook mijn grote vriend B een dak boven z'n kale koppie gevonden. het laatste nieuws is dat ik hier in principe wel kan blijven zitten voorlopig... maar ja, wat is voorlopig in dezen? en hoeveel zin heb ik in dit soort onzekerheid/ellende? inmiddels al gewend aan het idee geen echt thuis te hebben bij terugkomst, denk ik nu dat ik in het laatste weekend van februari alsnog m'n boeltje pak en het voor gezien houd alhier op de Fahrenheitstraat.

    to be continued...

  • 02 Februari 2007 - 12:25

    Tomas:

    Lullig voor je Jeroen, maar er lijken oplossingen in zicht. Iets anders: ik zit in de boterwaag vanavond, wie doet er mee?

  • 02 Februari 2007 - 12:35

    Lenny:

    Jeroen, succes met oplossingen zoeken.. en vinden!!

    En ja, ik ben vanavond ook in de Boterwaag...

  • 02 Februari 2007 - 12:37

    Gijsje:

    Succes Jeroen, en als de nood nog eens aan de man is heb ik een mooie logeerkamer voor je vrij!
    Vananavond een biertje in de Boterwaag is een goed plan! Tot dan allemaal!

  • 02 Februari 2007 - 12:41

    Marnis:

    Gezellige kapper, die Bert...
    Ik ben vanavond in de Boterwaag! Hoe laat ben jij er Tomas?

  • 02 Februari 2007 - 12:42

    Marnis:

    en de rest natuurlijk? (verstuurde mijn berichtje en toen gingen er opeens nog meer mensen ;-)

  • 02 Februari 2007 - 13:23

    Tomas:

    rond half tien lijkt mij een prima tijd!

  • 02 Februari 2007 - 13:25

    Gijsje:

    We eten vanavond in Rijswijk bij Marjolein, dus wordt wel ietsje later. Jullie zien ons wel verschijnen!!! Kan bijna niet wachten... nog 2 uur en 36 minuten en dan is het WWWEEEEEEKKKKKEEEENNNNDDDDDD!!!!!! ;-)

  • 02 Februari 2007 - 15:24

    Theo:

    Helaas kan ik niet vanavond, maar vergeet niet vlgde week vrijdag feestje in De Paas van Erwin en mij...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: ,

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 93
Totaal aantal bezoekers 165215

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: