Eten + bier + spelletjes - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu Eten + bier + spelletjes - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu

Eten + bier + spelletjes

Door: Machteld

25 Januari 2007 | ,

Ja, het is weer zover: ik heb nog een hele sloot bier over van mijn verjaardag, en die moet op!
Dus, voor wie zin heeft: eten en bier drinken bij mij op donderdag 1 februari om een uurtje op 7. En voor de niet-bierliefhebbers heb ik ook nog wel een glaasje wijn of fris hoor!

• 25 Januari 2007 - 16:42

Richard En Jeanine:

Goed plan! wij zijn erbij. Of staat er geen vega-hap op het menu? ;-)

• 25 Januari 2007 - 19:50

Marieke:

Leuk idee! Helaas zit ik dan aan het soep en brood in Wapserveen. Om me vervolgens in stilte te hullen en vier dagen te mediteren...

• 25 Januari 2007 - 20:29

W En M:

Jammer, jammer. Wij zitten die avond bij de Vliegende Panters (ook leuk!!)
    Veel plezier!

• 25 Januari 2007 - 23:09

Florian:

Leider, ik zit de hele week in Londen...verjaardag heb ik ook al gemist :-(

• 26 Januari 2007 - 13:31

Jeroen:

ai, ai - bier dat op moet en een jeroen die er niet bij is: een slechte combi! ik ga die avond Joost bijstaan in zijn queeste naar een nieuwe baan.

• 26 Januari 2007 - 13:51

Jeanine:

poehhh, ziet er naar uit dat het een zware avond wordt zo ;-) 20 bier per persoon, dat wordt lachuh.
    hihihi :-)

• 26 Januari 2007 - 13:53

Jeanine:

of liever gezegd een leuke avond, maar die dag erna oeioeioei

• 26 Januari 2007 - 15:17

Wouter:

bier heeft toch een houdsbaarheidsdatum?

• 26 Januari 2007 - 15:18

Theo:

Leuk hoor! Ga wel eerst sporten, maar kan er zo rond 19.45 uur zijn. Dus misschien kan ik een bordje in de magnetron doen of ik haal iets...

• 26 Januari 2007 - 16:02

Machteld:

Bier heeft inderdaad een houdbaarheidsdatum. Vandaar dat ik het ook niet kan bewaren tot mijn volgende verjaardag ;-)
    Manon komt ook. En natuurlijk serveer ik voor onze vegetariers een vegetarische hap! En we bewaren een bordje voor onze laatkomer.

• 28 Januari 2007 - 19:52

Mirjam:

Leuk! Ik lust alleen geen bier, dus dat komt met mij niet echt op.

• 01 Februari 2007 - 13:04

Tomas:

En je had ook nog wiskey op je verjaardag, is daar ook van over? Maar goed, ik kan helaas niet.....