Eten + bier + spelletjes - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu Eten + bier + spelletjes - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu

Eten + bier + spelletjes

Door: Machteld

Blijf op de hoogte en volg

25 Januari 2007 | ,

Ja, het is weer zover: ik heb nog een hele sloot bier over van mijn verjaardag, en die moet op!
Dus, voor wie zin heeft: eten en bier drinken bij mij op donderdag 1 februari om een uurtje op 7. En voor de niet-bierliefhebbers heb ik ook nog wel een glaasje wijn of fris hoor!

  • 25 Januari 2007 - 16:42

    Richard En Jeanine:

    Goed plan! wij zijn erbij. Of staat er geen vega-hap op het menu? ;-)

  • 25 Januari 2007 - 19:50

    Marieke:

    Leuk idee! Helaas zit ik dan aan het soep en brood in Wapserveen. Om me vervolgens in stilte te hullen en vier dagen te mediteren...

  • 25 Januari 2007 - 20:29

    W En M:

    Jammer, jammer. Wij zitten die avond bij de Vliegende Panters (ook leuk!!)
    Veel plezier!

  • 25 Januari 2007 - 23:09

    Florian:

    Leider, ik zit de hele week in Londen...verjaardag heb ik ook al gemist :-(

  • 26 Januari 2007 - 13:31

    Jeroen:

    ai, ai - bier dat op moet en een jeroen die er niet bij is: een slechte combi! ik ga die avond Joost bijstaan in zijn queeste naar een nieuwe baan.

  • 26 Januari 2007 - 13:51

    Jeanine:

    poehhh, ziet er naar uit dat het een zware avond wordt zo ;-) 20 bier per persoon, dat wordt lachuh.
    hihihi :-)


  • 26 Januari 2007 - 13:53

    Jeanine:

    of liever gezegd een leuke avond, maar die dag erna oeioeioei

  • 26 Januari 2007 - 15:17

    Wouter:

    bier heeft toch een houdsbaarheidsdatum?

  • 26 Januari 2007 - 15:18

    Theo:

    Leuk hoor! Ga wel eerst sporten, maar kan er zo rond 19.45 uur zijn. Dus misschien kan ik een bordje in de magnetron doen of ik haal iets...

  • 26 Januari 2007 - 16:02

    Machteld:

    Bier heeft inderdaad een houdbaarheidsdatum. Vandaar dat ik het ook niet kan bewaren tot mijn volgende verjaardag ;-)
    Manon komt ook. En natuurlijk serveer ik voor onze vegetariers een vegetarische hap! En we bewaren een bordje voor onze laatkomer.

  • 28 Januari 2007 - 19:52

    Mirjam:

    Leuk! Ik lust alleen geen bier, dus dat komt met mij niet echt op.

  • 01 Februari 2007 - 13:04

    Tomas:

    En je had ook nog wiskey op je verjaardag, is daar ook van over? Maar goed, ik kan helaas niet.....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: ,

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 89
Totaal aantal bezoekers 165126

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: