Lang verwacht: Smullen in de Zwetheul! - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu Lang verwacht: Smullen in de Zwetheul! - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu

Lang verwacht: Smullen in de Zwetheul!

Door: Florian

Blijf op de hoogte en volg

13 Januari 2007 | ,

Geachte dames en heren,

Vrijdag 26 januari om 19.30uur is het zover dan is een 6-persoons tafel gereserveerd in De Zwetheul. Wie gaat er mee?
Ik ga in ieder geval, een viend van mij Stephan ook, Tomas ook. Geven ff snel aan of je meedoet, dan weet ik of ik moet vragen voor een extra of grotere tafel.

Informatie:
- Op de zesde plaats in NL op het toonaangevende Lekker: http://www.lekker.nl/
http://www.lekker.nl/Zoeken/_restaurant_informatie?Action=Result&ID=879&i=0
- http://www.zwethheul.nl/welkom.htm

Ik rij er heen met mijn VW Polo en zal afgezien van wat wijnnipjes de Bob blijven.

  • 13 Januari 2007 - 13:41

    Marnis:

    Een heel erg leuk plan en ik wil ook zeker een keer bij de Zwetheul eten. Ik kan echter niet op 26 januari. (ongeveer de enige vrijdag dat ik niet kan de komende maanden... verder zijn ze allemaal nog vrij...)

  • 14 Januari 2007 - 18:46

    Lenny:

    Helaas, ook ik moet me inschrijven voor de volgende sessie in de Zwetheul.. heb de 26ste een afstudeerfeestje in Delft. Heel jammer, want ik vind het inderdaad een heel goed plan!

  • 15 Januari 2007 - 08:16

    Barbara:

    Ik sluit me aan bij de club 'goedplan, maar 26 januari kan ik helaas niet'...

    Maar eet zeer smakelijk!

  • 15 Januari 2007 - 12:20

    Marieke:

    Helaas, ook ik moet dit aan me voorbij laten gaan.

  • 15 Januari 2007 - 21:39

    Erwin:

    Ik reserveer graag een plaatsje bij de club van Barbara, helaas.. Bon appetit!

  • 16 Januari 2007 - 17:13

    Mirjam:

    Leuk plan inderdaad, ik kan er helaas de 26e ook niet bij zijn. Ik zit dan bij een satébuffet en ga daarna bowlen. Lijkt me wel leuk om met de volgende sessie mee te doen.

  • 17 Januari 2007 - 12:02

    Jeroen:

    ai, ai en ook ik laat het afweten. een borrel met mijn collega-promovendi stond reeds in de planning en ik vrees dat ik me momenteel even geen etentjes in de Zwetheul kan permiteren. wellicht op een later tijdstip. smul ze!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: ,

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 103
Totaal aantal bezoekers 165101

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: