wie biedt? - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu wie biedt? - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu

wie biedt?

Door: Barbara en Erwin

Blijf op de hoogte en volg

09 Januari 2007 | ,

Na het enerverende topic over de tandartsen een nieuwe vraag over huizen kopen.

Wie heeft goede tips over het bieden op een huis, hoeveel kun je afdingen? En hebben jullie nog ander geniaal advies??

(we hebben trouwens nog geen concreet huis op het oog..)

Voor iedereen die wil meebeslissen, Erwin zit iig in de boterwaag vrijdag met de boekjes..ik ben ws laat op de avond van de partij

groetjes
Barbara en Erwin

  • 09 Januari 2007 - 22:28

    Florian:

    Uiteraard heb ik van allerei ideeen over hte kopen van huis, gezien mijn intensieve zoektocht van de laatste maanden. Ik ben in principe vrijdag in de Boterwaag.

  • 10 Januari 2007 - 08:06

    Marieke:

    Aangezien het voor mij ook een actueel onderwerp is / wordt, luister ik graag mee. Verder lijkt het me ook gewoon gezellig om naar de Boterwaag te komen!



  • 10 Januari 2007 - 09:39

    Wouter:

    beginnen met de helft te bieden....
    ben vrijdag ook in de boterwaag!

  • 10 Januari 2007 - 09:42

    Marnis:

    Huizen kopen, mijn favoriete hobby!
    Ben er bij vrijdag!

  • 10 Januari 2007 - 15:56

    Lenny:

    huizen kopen in de boterwaag...? daar wil ik ook wel bij zijn!!

    Hebben jullie nog kleerkasten voor de deur gehad deze week? :(

  • 11 Januari 2007 - 10:16

    Jeroen:

    Gaat de boterwaag verkocht worden? Nou, dan kom ik vrijdag graag nog een laatste biertje drinken.

    Kleerkasten? Nee, niet vóór de deur, wel heb ik er een paar in elkaar geklust deze week. Telt dat ook?

  • 11 Januari 2007 - 12:23

    Marieke:

    Even iets anders: hebben jullie al gehoord van Clocky? De wekker die na 1 keer snoozen wegrent en zich verstopt in je slaapkamer. Wat een uitvinding!

  • 11 Januari 2007 - 17:14

    Tomas:

    Florian, hoe zit het met Nederland en de grootste economie gedurende 1600-1800? ik heb zin in mijn whiskey.....

  • 11 Januari 2007 - 20:04

    Mirjam:

    Leuk! Ik doe nu ook net ervaring met het kopen van een huis op; bijna doodgegaan door een koolstofmonoxidevergiftiging, dus kan goed advies geven...

  • 11 Januari 2007 - 21:21

    Ciske:

    ik zou vrijdag best wel eens in de boterwaag kunnen zijn, maar wel pas als jullie klaar zijn met dat huizenkoopgeleuter!! ;)

  • 12 Januari 2007 - 08:19

    Wouter:

    Cis, eens komt de tijd....

  • 12 Januari 2007 - 16:15

    Wouter:

    wij zijn er waarschijnlijk een uurtje of half tien....

  • 12 Januari 2007 - 16:25

    Erwin:

    Dan schuif ik ook aan!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: ,

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 81
Totaal aantal bezoekers 165023

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: