Eindejaarsborrel deel III - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu Eindejaarsborrel deel III - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu

Eindejaarsborrel deel III

Door: Theo

04 Januari 2007 | ,

Plan is om de borrel op de 6de te doen! Mijn voorstel is om rond 16.00 uur op het plein te verzamelen. Kunnen de liefhebbers eerst wat schaatsen en de niet liefhebbers alvast een biertje/warme chocolademelk drinken. Vervolgens ergens samen eten. Weet iemand nog een leuk restaurant?

• 04 Januari 2007 - 13:35

Marieke:

Reken niet op mij. Als ik uitgeweekt ben in de sauna kom ik nog wel langs, maar heb geen idee hoe laat.

• 04 Januari 2007 - 17:03

Sara:

Ik ben er zekers om 16.00 uur bij! Gezellig! Misschien kunnen we een daghappie halen bij de paraplu? Dat is vlak bij het plein.

• 05 Januari 2007 - 01:10

Florian:

Joe ben er ook bij om 16 uur! Plu is uitstekend. Andere opties zijn de (eet)cafes op het Plein (Haagsche Kluis, Leopold en zo). Mijn ouders waren laatst wezen eten bij le Connaiseur. Was ook prima

• 05 Januari 2007 - 11:06

Wouter En Marnis:

S novim godom!
    Wij zijn er bij om 16.00 uur en in de paraplu (lekker en leuk!)

• 05 Januari 2007 - 11:29

Jeroen:

Uhm... 8, 6, 8, 6, 6 & 8 ,6...8 en dan toch weer 6???? Nou ja, de 6e gaat mij niet lukken, maar gaat de 8e nou nog door? :-)

• 05 Januari 2007 - 13:45

Marieke:

Zijn er ook nog mensen die zin hebben om vanavond een biertje te drinken, of moet er nog een roes worden uitgeslapen?

• 05 Januari 2007 - 15:25

Tomas:

ik ben er morgen bij! en mijn keel krijgt vanavond nog even rust...

• 06 Januari 2007 - 10:33

Lenny:

Leuk! Ondanks dat mijn keel nog niet helemaal is uitgerust ben ik erbij vandaag vanaf 16.00 u...

Gewoon om 16.00 bij de schaatsbaan?

• 06 Januari 2007 - 11:54

Erwin:

Wij zullen ons iets later op glad ijs gaan begeven.

• 06 Januari 2007 - 12:05

Theo:

De verwarring is ontstaan omdat er een andere datum werd voorgesteld... Dus volgens mij gaat de 8ste niet door! 16.00 uur bij de ijsbaan en om 20.00 eten bij De Paraplu!

• 07 Januari 2007 - 22:54

Jeroen:

ah, geen 8e. nou ja, dan kan ik jullie vast nog wel 's elders een goed nieuwjaar toewensen. mocht dat niet meer lukken binnen de daartoe toegestane etiquetaire tijdspanne, dan bij dezen mijn beste wensen aan een ieder!