Nieuwjaarsborrel deel 2 - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu Nieuwjaarsborrel deel 2 - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu

Nieuwjaarsborrel deel 2

Door: Theo

Blijf op de hoogte en volg

26 December 2006 | ,

Het wordt dus de 6de of de 8ste. Wat heeft de voorkeur? Op zaterdag kunnen we zondag lekker uitslapen en is Lenny er bij. Op maandag kan Lenny niet, maar zijn Jeanine en Machteld er bij... Het wordt dus moeilijk om iedereen er bij te hebben. Zelf denk ik dat zaterdag wel wat relaxer is. Dus stel ik voor zaterdag de 6de.

  • 26 December 2006 - 10:13

    Jeanine:

    we kunnen ook en de 6ste en de 8ste doen. Dat is pas echt een goede start van het jaar :-)

    jullie raden het natuurlijk al: ik ben voor de 8ste (ondanks het feit dat deze dag gevolgd wordt door mijn tweede werkdag in het nieuwe jaar)

  • 26 December 2006 - 10:32

    Florian:

    Ik sluit me aan bij zaterdag de 6de, hoe graag ik ook Jeanine en Machteld de beste wensen zou willen laten doen toekomen. Maandag de 8ste moet ik ook gewoon werken en zou ik er 's middags niet bij kunnen zijn.

  • 26 December 2006 - 12:33

    Barbara:

    Gezellig! Goed plan!
    Ik kan beide dagen, hoewel zaterdag voor mij ook wel relaxter is. Maar allebei is natuurlijk ook een prima plan om het nieuwe jaar te starten..;)

    En alvast een fijne vakantie en een fantastisch 2007!






  • 26 December 2006 - 12:48

    Lenny:

    Gezellig!
    Zaterdag ben ik er zeker bij..

    Machteld en Jeanine; jammer dat jullie er dan niet bij kunnen zijn! Moeten we maar snel een herkansing inlassen..

    Zijn er vanavond trouwens nog mensen zonder kerstverplichtingen in Den Haag??

  • 26 December 2006 - 14:20

    Jeanine:

    jammer jammer jammer, maar ik wens jullie veel plezier, vanavond, op vakantie en natuurlijk de 6de!!

  • 27 December 2006 - 14:11

    Tomas:

    Leuk, ik ben er de 8ste bij!

  • 27 December 2006 - 15:21

    Marieke:

    (herstel)
    Ik kan dus zowel zaterdag de 6e 's avonds als maandag de 8e.

  • 28 December 2006 - 18:23

    Sara:

    6e of 8e het maakt mij niet zo veel uit.... dus aan dit berichtje heb je niet zo veel.... Fijne vakantie allemaal!
    xxx

  • 29 December 2006 - 17:04

    Jeroen:

    De 8e moet gaan lukken, de 6e ben ik nog niet zeker van. Tot dan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: ,

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 66
Totaal aantal bezoekers 165223

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: