gaat nog iemand een kerstborrel nemen? - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu gaat nog iemand een kerstborrel nemen? - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu

gaat nog iemand een kerstborrel nemen?

Door: Wouter

Blijf op de hoogte en volg

22 December 2006 | ,

Boterwaag?

  • 22 December 2006 - 07:51

    Marieke:

    Ben er wel hard aan toe! Maar ik kan niet met zekerheid zeggen dat ik nog niet in slaap ben gevallen voor die tijd. Waarschijnlijk kom ik wel even langs.

  • 22 December 2006 - 08:03

    Tomas:

    Misschien maar weer eens een ouderwetse, zo om half zeven met eten?

  • 22 December 2006 - 08:25

    Lenny:

    Bij een nieuwjaarsborrel hoort natuurlijk ook een kerstborrel! gezellig!

    Ik eet niet mee, maar kom daarna een borrel drinken.

  • 22 December 2006 - 10:04

    Wouter:

    Leuk, laten we ook wat eten!!
    half zeven ga ik halen!
    (is ook handig voor de bankhangers...)

  • 22 December 2006 - 11:55

    Theo :

    Kan helaas niet, ga naar het NK allround schaatsen... Wat betreft de nieuwsjaarsborrel, het lijkt de 8ste te gaan worden. Ik zal morgen nog een nieuw bericht hier plaatsen om te kijken wie de 8ste mee wil!

  • 22 December 2006 - 12:01

    Marieke:

    Eten in de Boterwaag klinks als een prima plan. Heb er veel zin in, maar mijn aanwezigheid is nog afhankelijk van enige externe factoren.

  • 22 December 2006 - 12:04

    Florian:

    Gute Idee. Ik kom zeker langs en wil zelfs wel mee-eten. Ik bel nog wel om te kijken of er mensen zijn.

    Kan ik de aanwezigen gelijk vertellen welk huis ik heb gekocht!

  • 22 December 2006 - 15:51

    Machteld:

    Gezellig! Ik eet niet mee, maar kom wel een kerstborrel drinken. En ik wil graag de verhalen horen van de nieuwe huiseingenaar in ons midden!

  • 22 December 2006 - 17:16

    Wouter:

    neem de folder mee!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: ,

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 117
Totaal aantal bezoekers 165101

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: