Nieuwjaarsborrel - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu Nieuwjaarsborrel - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu

Nieuwjaarsborrel

Door: Theo

Blijf op de hoogte en volg

20 December 2006 | ,

Zeg mensen, van wanneer tot wanneer zitten jullie in Moskou/Marokko? Lijkt me leuk om als iedereen weer terug is, een kleine Nieuwjaarsborrel te doen! Op het plein is momenteel een ijsbaan, glühwein, oliebollenkraam, etc. Alle ingrediënten om dus oud en nieuw nog eens dunnetjes met elkaar over te doen. Zelf dacht ik bijvoorbeeld aan zondag 7 januari 2007 eind van de middag. Kunnen we ook nog ergens een hapje eten samen… Als dit voor de meesten niet lukt, dan prikken we gewoon een andere datum.

  • 20 December 2006 - 09:39

    Marieke:

    Leuk idee!

  • 20 December 2006 - 10:01

    Tomas:

    Uitstekend idee! laten we gewoon kijken wanneer de meeste kunnen, zaterdag 6 of zondag 7.

  • 20 December 2006 - 12:11

    Jeanine:

    leuk idee! ik zit alleen op de latten in Zwitserland. Maandag 8 januari zou wel goed zijn voor mij. Misschien voor jullie weer lastig :-)

  • 20 December 2006 - 12:33

    Wouter:

    Goed idee!

  • 20 December 2006 - 12:41

    Marnis :

    Wat een goed idee.
    Ik kan alleen niet op 7 januari. heb dan nieuwjaarseten met vriendinnetjes (waaronder Ine) in Nijmegen.
    Zaterdag 6 januari kan ik wel!

  • 20 December 2006 - 13:52

    Machteld:

    Goed idee Theo!! Ik kom op 7 januari aan het eind van de middag terug uit Marokko en dan ga ik wassen en slapen. Dus ik opteer voor de optie van Jeanine: maandag 8 januari.

  • 20 December 2006 - 21:02

    Florian:

    Skitterend, hoe verzintie het! Ik ben zeker van de partij. Het initiele plan klinkt goed, maar andere plannen zullen waarschijnlijk eveneens OK zijn.

  • 21 December 2006 - 07:47

    Sara:

    top-plan... Ik kan op alle dagen die tot nu toe genoemd zijn!

  • 21 December 2006 - 15:21

    Gijsje:

    Goed plan. Ik kan ook op alle data en vind schaatsen erg leuk (ook al kan ik er helemaal niets van)... ;)

  • 21 December 2006 - 17:07

    Lenny:

    Super! Ik vind het ook een schitterend mooi plan..

    Ik kan helaas niet op de 7de, wel op de 6de en de 8ste. Gelukkig ga ik zondag a.s. mijn niet bestaande schaatskunsten nog oefenen ;)

  • 22 December 2006 - 07:45

    Wouter:

    even kijken of de smiles het doen...
    :D
    :-D
    :grin:
    :biggrin:
    :)
    :-)
    :smile:
    :(
    :-(
    :sad:
    :o
    :-o
    :eek:
    :shock:
    :?
    :-?
    :???:
    8)
    8-)
    :cool:
    :lol:
    :x
    :-X
    :mad:
    :p
    :-p
    :razz:
    :oops:
    :cry:
    :evil:
    :badgrin:
    :roll:
    ;)
    ;-)
    :wink:
    :!:
    :?:
    :idea:
    :arrow:
    :|
    :-|
    :neutral:
    :doubt:

  • 24 December 2006 - 10:17

    Lenny:

    Sorry, even vergeten. Ik heb maandag de 8ste een nieuwjaarsborrel in Arnhem. Kan dus eigenlijk toch vooral zaterdag de 6de..

  • 25 December 2006 - 10:27

    Marieke:

    Ik kan in principe alle dagen. Alleen zaterdag de 6e lig ik tot eind v.d. middag te weken in de sauna.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: ,

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 92
Totaal aantal bezoekers 165056

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: