Weekend! - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu Weekend! - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu

Weekend!

Door: Florian

Blijf op de hoogte en volg

15 December 2006 | ,

Mijn agenda voor het hele weekend is nog leeg! Niet te geloven. Dat wil ik grotendeels ook zo laten ook: lekker op de bank hangen en zo :-). Maar gaat iemand nog wat leuks doen vanavond of morgenavond??

  • 15 December 2006 - 13:05

    Gijsje:

    Vanavond ga ik na een uitputtende week (het leven van een coach gaat niet over rozen tijdens de beoordelings gesprekken week... ;-() bij Marjolein op de bank hangen en morgenavond heb ik een groot feest ter ere van het 15 jarig bestaan van Cannock Chase. Ik ben er niet bij dus dit weekend! Liefs Gijsje

  • 15 December 2006 - 13:16

    Lenny:

    vanavond ga ik naar utrecht, maar morgenavond heb ik nog wel zin in een klein biertje...

  • 15 December 2006 - 13:25

    Wouter En Marnis:

    Vanavond vanaf 9 uur een biertje in de Boterwaag?!
    Morgen hebben we een feestje in Utrecht...

  • 15 December 2006 - 13:41

    Jeroen:

    Mijn psycholoog heeft me weer 's lekker doorgezaagd vanochtend en op m'n werk zijn er deze middag nog wat deadlines te halen. Ik voorzie een begin van de avond op de bank voor mij. Mocht de moed weer uit de schoenen komen, tref ik jullie in de Boterwaag.

  • 15 December 2006 - 14:04

    Marieke:

    Vanavond kerstdiner en morgen Antwerpen. Ik zal het weer zonder de Boterwaag moeten stellen dit weekend.

  • 15 December 2006 - 15:39

    Theo:

    Misschien kom ik wel of misschien kom ik niet. Lekker vaag...Heb een gezellige doch zwaar gevallen borrel gehad met collega's en heb ook wel zin in relaxen.

  • 15 December 2006 - 16:54

    Erwin:

    Eerst op de fiets naar huis..

  • 15 December 2006 - 17:10

    Florian:

    Sgoed, Ik kan mijn huisjes meenemen om te showen!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: ,

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 69
Totaal aantal bezoekers 165299

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: