Belgische biertje & Fiesta Mundial - DEEL 2 - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu Belgische biertje & Fiesta Mundial - DEEL 2 - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu

Belgische biertje & Fiesta Mundial - DEEL 2

Door: Gijsje

Blijf op de hoogte en volg

04 September 2006 | ,

Hallo allemaal,

Even een update van het grote verjaardagsplan.

Ik heb een fantastische aanbieding gehad van Frank, waardoor we allemaal kostenloos op onze eigen luchtbedjes in zijn appartement in Antwerpen kunnen slapen! Hierdoor is de deadline dus verschoven naar een dag voor vertrek en kun je op het laatste moment nog laten weten of je wel of niet mee gaat.

Natuurlijk vind ik het wel prettig om dit al wat eerder te weten, zodat ik nog weet bij wie er mensen mee kunnen rijden / treinen etc en hoeveel ontbijt en lunch proviand ik mee moet nemen!

De aanmeldingen tot nu toe zijn:
Lenny, Sara, Nick, Godelief, Wouter, Marnis, Ciske, Erik en Florian

De misschiens zijn:
Tomas, Erwin, Theo, Machteld, Richard en Marjolein

Degene die zeker niet mee kunnen zijn:
Ine, Jeanine, Frank, Jeroen, Marieke, Elles en Judith

Van de rest heb ik nog niets gehoord, dus laat je horen.

Ik heb er nu al zin in!!!

Liefs Gijsje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: ,

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 136
Totaal aantal bezoekers 165064

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: