Belgische biertjes & Fiesta Mundial - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu Belgische biertjes & Fiesta Mundial - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu

Belgische biertjes & Fiesta Mundial

Door: Gijsje

Blijf op de hoogte en volg

29 Augustus 2006 | ,

Hallo lieve vriendjes en vriendinnetjes,

Omdat ik dit jaar alweer 28 jaar wordt en dat natuurlijk groots gevierd moet worden, nodig ik jullie bij deze uit voor een picknick in Antwerpen!

HET GROTE VERJAARDAGSPLAN:
Za 23 september
10:30 Vertrek vanuit Den Haag (met je eigen auto of de trein, want als iedereen meegaat past dat niet in de C3. Laat even weten als je met iemand mee wilt rijden en plaatsjes over hebt in je auto)

12:30 Aankomst bij Hostel in Antwerpen (nog nader te bepalen welk hostel, dat hangt af van het aantal mensen dat mee wil)

15:00 Stadswandeling met picknick (bij slecht weer wordt dit een lunch in een cafeetje, maar we blijven nog steeds hopen op de terugkeer van de Omega blokkade!!!)

Verder loopt mijn planning nog niet, maar ik verwacht wel een etentje en een belgisch biertje in de vele kroegen en wie weet kunnen we zelfs nog een dansje wagen!

Zo 24 september:
10:00 Ontbijt in de stad (tijdstip variabel, ligt aan eindtijd van zaterdag!)

13:00 Naar Fiesta Mundial in Balen. Dit festival is in een dorpje in de buurt van Antwerpen. De entree is € 8 en als je meer wilt weten over welke bands er zijn kijk op www.fiestamundial.be.

Vervolgens: Weer op je gemak terug naar Nederland (tijdstip vast te stellen met de medereizigers in jouw auto!)

WAT TE DOEN ALS JE MEE WILT:
Als je mee wilt, laat me dan het volgende weten:
- Heb je beschikking over een auto, of wil je juist met iemand meerijden
- Heb je er bezwaar tegen om met veel mensen in een slaapzaal te slapen of wil je liever een eigen kamer
- Heb je nog leuke ideeen / speciale wensen over wat je wilt doen of zien in Antwerpen.
- Mij mailen vóór zaterdag a.s. Dan heb ik nog tijd om een hostel te reserveren!

DE KOSTEN:
Tja, helaas verdien ik niet voldoende om dit weekendje voor iedereen te bekostigen. Dus, de picknick / lunch en een Belgisch biertje krijg je van mij.
Reiskosten, hotelovernachting (ik zoek wel iets goedkoops uit, wat ik tot nu toe heb gezien moet je rekenen op € 20 a € 25, maar ik zoek nog verder), eten en drinken in de kroegen en restaurantjes zijn voor eigen rekening.

Ik begrijp dat het daardoor niet voor iedereen haalbaar is om mijn verjaardag mee te vieren in Antwerpen. Dus, kun je niet mee, ben je altijd welkom in Den Haag om alsnog een verjaardagsbiertje met me te drinken!

Liefs Gijsje

  • 29 Augustus 2006 - 08:08

    Marnis:

    Leuk leuk! Ik ga mee naar antwerpen. Details mail ik je nog!
    Wie gaat er trouwens zaterdag mee naar beatstad den haag? Als je klant van casema bent kun je met korting gaan!

  • 29 Augustus 2006 - 09:12

    Marieke:

    Leuk idee! Maar aangezien ik dan ergens op een tropisch strandje lig, ga ik voor de herkansing in Den Haag!

  • 29 Augustus 2006 - 09:31

    Gijsje:

    Beatstad is uitverkocht! Ik wilde er heel graag heen gaan, maar vorige week kon je al geen kaartjes meer krijgen! Moeten we dus voor dit weekend een ander plan maken!

  • 29 Augustus 2006 - 11:41

    Marnis:

    Volgens mij zijn ze via internet nog wel te bestellen (via de website www.beatstad.nl)

  • 30 Augustus 2006 - 07:37

    Gijsje:

    Klopt! Het is gelukt: ik, Sara, Lenny, Nick en Godelief gaan ook mee!

  • 30 Augustus 2006 - 17:50

    Florian:

    Goed bezig mensen

    Antwerpen gaan we natuurlijk mee, Beatstad laat ik even glippen. Relaxen mag ook wel eens ;-)

  • 31 Augustus 2006 - 12:33

    Marieke:

    Gezien de hoeveelheid voorspelde regen, wacht ik nog even af...

  • 01 September 2006 - 12:09

    Tomas:

    Ik heb wel een kaartje voor beatstad. ga jullie daar zien.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: ,

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 124
Totaal aantal bezoekers 165210

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: