Schollenpop, zuiderstrand - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu Schollenpop, zuiderstrand - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu

Schollenpop, zuiderstrand

Door: Florian

01 Augustus 2006 | ,

Wie heeft er, als het later in de week is uitgeregend om zaterdag naar Schollenpop op het zuiderstrand te gaan (13-23.30uur):

• 01 Augustus 2006 - 13:13

Marjolein:

Ik ga naar de homoparade zaterdag!!ook leuk

• 01 Augustus 2006 - 17:29

Sara:

leuk idee, als het droog is ga ik mee!

• 02 Augustus 2006 - 09:42

Jerahnimeau:

tja, strand én muziek en toch niet handdoekje-aan-handdoekje in scheveningen! klinkt als een goed plan (bij mooi weer).

• 02 Augustus 2006 - 15:00

Lenny:

Zonder regen lijkt me dat idd erg leuk ..

Wie heeft er trouwens aan de Omega-blokkade gezeten!!! Dit was niet afgesproken.. :(:(

• 02 Augustus 2006 - 15:29

Gijsje:

Klinkt helemaal leuk.. Ik ben erbij!!!! Die Omega-blokkade moet zaterdag wel weer op zijn plaatsje teruggekeerd zijn hoor!!!

• 03 Augustus 2006 - 06:46

Jeroen:

ik denk dat de Omega-blokkade een beetje verlegen is geworden door alle aandacht. misschien moeten we allemaal even roepen: "Omega-blokkade waar ben je???"

• 03 Augustus 2006 - 07:08

Florian:

Omega-blokkade??

• 03 Augustus 2006 - 07:17

?????

Mijn enthousiasme voor schollenpop zal omgekeerd evenredig zijn aan de hoeveelheid voorspelde regen.

• 03 Augustus 2006 - 07:23

Marieke:

Misschien, als we het heel lief vragen, wil de omega-blokkade wel 's avonds en in het weekend voor ons terugkomen.

• 03 Augustus 2006 - 11:00

Jeroen:

Oh-Mé-Gá blok-ka-de!!! wahaaaar be-hèn je???

• 04 Augustus 2006 - 07:17

Gijsje:

Voor wie zin heeft, nu de Omega-blokkade zich nog niet laat zien, vanavond binnen tapas eten. Bij mij thuis, neem je eigen hapjes mee!

• 04 Augustus 2006 - 11:05

Marieke:

Leuk idee! Regel jij dan een zonnetje? ;)

• 04 Augustus 2006 - 11:25

Gijsje:

Geen probleem.... Kijk maar naar buiten!!! Welkom terug omega blokkade!!! :-)

• 04 Augustus 2006 - 14:23

Marieke:

O, ik kom toch niet vanavond. Enjoy en misschien tot morgen!