Nederland - Ivoorkust - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu Nederland - Ivoorkust - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu

Nederland - Ivoorkust

Door: Theo

Blijf op de hoogte en volg

13 Juni 2006 | ,

Vrijdag a.s. om 18.00 uur speelt Nederland zijn tweede pot. Al lang belooft, maar nu gaat het er dan ook echt van komen, stel ik mijn balkon beschikbaar voor dit evenement. Laat even weet of je komt, dan kan ik daar rekening mee houden voor de inkoop van eten en drinken.

  • 13 Juni 2006 - 17:35

    Sara:

    Ik ben de tweede wedstrijd met collega's in een kroeg in Rotjeknor kijken, dus ik ben er niet bij. Veel plezier allemaal op theo's balkon!

  • 13 Juni 2006 - 18:43

    Marieke:

    Ik kom zeker! Regel je dan ook voor ons allemaal zo'n toeter? :-)

    Het is dan mijn laatste werkdag. Ik heb nog een hoop af te ronden, dus het kan zijn dat ik pas in de tweede (of derde) helft instroom....

  • 14 Juni 2006 - 15:25

    Marnis:

    Ik kom ook!!!
    Als ik nog ergens mee kan helpen, laat maar horen!

  • 14 Juni 2006 - 18:24

    Lenny:

    Dat aanbod kunnen we natuurlijk niet afslaan....Leuk!!! Alleen nog even een Leeuwenhosen regelen...

  • 15 Juni 2006 - 06:56

    Jeroen:

    uiteraard ben ik als hardcore oranjefan daarbij - de buren willen volgens mij ook mee, die hebben na afgelopen zondag nog een sinaasappeltje met je te schillen ;-)

  • 15 Juni 2006 - 07:30

    Theo:

    Het is overigens op de Riouwstraat 127!

  • 15 Juni 2006 - 09:50

    Tomas:

    Zo, Theo woont op stand. Dat kom ik zeker bekijken.

  • 16 Juni 2006 - 07:52

    Wouter:

    ben erbij!!!!
    Theo, moet de TV nog mee?
    of kan tomas een beamer regelen?

  • 16 Juni 2006 - 09:06

    Theo:

    We kunnen wat mij betreft ook naar een klein formaat beeldscherm kijken, maar alles jullie dat liever niet willen dan moet ik een beamer (kan je die op een tv zonder scart aansluiten??) of grote TV hebben. Ik heb wel iets groot wits aan de muur hangen om de beamer op te richten. Oh en we hebben een oranje kaars nodig, dat brengt gelukt...

  • 16 Juni 2006 - 09:48

    Jeroen:

    volgens mij brengt het maken van een boel lawaai meer geluk... en daarbij 'onze jongens' hebben toch geen geluk nodig om te kunnen winnen???

  • 16 Juni 2006 - 10:33

    Tomas:

    ik zou nu nog wel een beamier kunnen regelen. zeg het maar....
    hoe het met het signaal zit weet ik niet

  • 16 Juni 2006 - 11:37

    Theo:

    Je kan de beamer altijd meenemen. Lukt het niet dan kijken we gewoon vanaf de TV.

  • 16 Juni 2006 - 12:18

    Nick:

    Ik ben er ook bij zometeen! Zonder beamer, maar met oranje gelukshoed. Is het, gezien mijn late reactie nodig nog extra eten/drinken mee te brengen? Tot zo..

  • 16 Juni 2006 - 12:23

    Wouter:

    Theo, kun je tv kijken op de computer? dan kan het ook op de beamer...

  • 16 Juni 2006 - 12:47

    Theo:

    Nick je bent welkom en ik moet nog boodschappen doen, dus dat komt wel goed. Ik kan niet mijn computer op mijn TV aansluiten, omdat ik geen scart aansluiting heb...Als de wedstrijd ergens online is, kan het weer wel.

  • 16 Juni 2006 - 12:49

    Tomas:

    beamer geregeld

  • 16 Juni 2006 - 13:29

    Marnis:

    Wij hebben nog een kleine tv staan met scartaansluiting, die is wat makkelijker mee te nemen dan de grote... ;-)

  • 16 Juni 2006 - 13:36

    Wouter:

    Theo, heb je een grote witte muur?
    en verduisteringsgordijnen?

  • 16 Juni 2006 - 13:58

    Gijsje:

    Veel plezier met dit high-tec wedstrijd feest. Ik ga in de pilsvogel in de pijp kijken. Ik zie jullie allemaal morgen als we weer een stapje dichter bij de felbegeerde beker zijn!!! Land hup hup Hol!!!!

  • 16 Juni 2006 - 13:59

    Lenny:

    als het nodig is heb ik ook nog wel een tv'tje staan die niet wordt gebruikt...

    Op twee (drie) kleine tv's zie je natuurlijk al meer dan op één.

  • 16 Juni 2006 - 14:07

    Lenny:

    als het nodig is heb ik ook nog wel een tv'tje staan die niet wordt gebruikt...

    Op twee (drie) kleine tv's zie je natuurlijk al meer dan op één.

  • 16 Juni 2006 - 14:12

    Nick:

    Nou dat sopcast werkt eigenlijk niet echt. Ik kan niet de laatste versie laagladen. Het is nog een lange weg tot de werkelijke digitale revolutie....... leve analoog!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: ,

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 91
Totaal aantal bezoekers 165046

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: