Tent - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu Tent - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu

Tent

Door: Martin

Blijf op de hoogte en volg

15 Juni 2006 | ,

He mensen,

heeft iemand toevallig mijn tent? Ik mis hem al een jaar, sinds het wandelen vorig jaar. Ik ben toen eerder weggegaan, maar hem 'm nooit meer terug gezien. Het vindersloon is een boek....

  • 15 Juni 2006 - 10:00

    Florian:

    Wie heeft mijn groene kikkertent?

    Het vindersloon is billenkoek

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: ,

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 102
Totaal aantal bezoekers 165210

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: