Verlustiging aan culinaire hoogstandjes - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu Verlustiging aan culinaire hoogstandjes - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu

Verlustiging aan culinaire hoogstandjes

Door: Florian

Blijf op de hoogte en volg

07 Mei 2006 | ,

De ogen gefixeerd...

Een streling voor de tong...

Het reukorgaan gespitst...

De smaakpapillen in een staat van extase.

Het lijkt mij een leuk idee om een keer in een toprestaurant te gaan eten, b.v. http://www.zwethheul.nl/index.html

Wie is er wel te porren voor een dergelijk initiatief?

  • 09 Mei 2006 - 06:34

    Jeroen:

    goed plan... voor na m'n promotiepraatje! ik zal 's kijken of ik de komende jaren wat geld opzij kan gaan leggen ;-)

  • 09 Mei 2006 - 07:07

    Jeanine:

    lijkt me wel grappig, moeten we allemaal in gala??

  • 09 Mei 2006 - 08:59

    Wouter:

    lijkt mij ook een leuk plan! misschien beginnen met een michelin ster restaurant?

  • 09 Mei 2006 - 11:17

    Machteld:

    Ik ben met Politiek Online rond kerst bij Callas (1 ster) gaan eten. Errug lekker, en daarom voor herhaling vatbaar. Maar minpuntje vond ik toen wel dat als je met een groep bent je toch al snel luidruchtig bent (je zit daar bijvoorbeeld nog al ver uit elkaar, dus om met vier mensen een gesprek te voeren moet je je stem verheffen) en dat werd ons niet in dank afgenomen. Maar goed, dat was met collega's, wij Harries zijn natuurlijk veel beschaafder. Dus ik wil wel mee!

  • 09 Mei 2006 - 18:33

    Sara:

    Ikke wil ook mee! Eetfeestjes, daar ben ik altijd voor te porren. Een keertje zo rond de 25ste lijkt me geld-technisch het beste. Ons stemvolume lijkt mij geen punt, we zijn nog veel beschaafder dan alle Haagse snobs bij elkaar.....


  • 10 Mei 2006 - 07:43

    Wouter:

    Stemverheffen doen we alleen in de Paraplu!

  • 10 Mei 2006 - 08:40

    Marieke:

    No need to remind us...

    Erg leuk idee! Waarbij ik me inderdaad ook afvraag hoe wij als groep zullen functioneren in die setting ;)

  • 10 Mei 2006 - 11:20

    Gijsje:

    Ik ben heel erg goed in stemverheffen... ohw nee, iets te enthousiast misschien! ;-)
    Maar, ik graag graag mee dus! En rond (na dus) de 25ste lijkt me ook een goed plan!

  • 10 Mei 2006 - 20:19

    Tomas:

    goed plan. 1 michelin ster? volgens mij zet florian met de zwetheul nog hoger in...

  • 11 Mei 2006 - 08:05

    Florian:

    Correct Tomas. De Zwetheul heeft maar liefst 2 michelin sterren. Na al jullie hartverwarmende reacties, zal ik binnenkort voorbereidingen treffen voor een hapfestijn en de geinteresseerden daarbij betrekken.

    Alvast: die toko's zijn vaak al flink volgeboekt, moet dus even kijken op welke termijn wij kunnen. Verder zou ik rekening houden met een schade van rond de EUR100.

  • 11 Mei 2006 - 11:36

    Lenny:

    Ik wil ook mee!! Lijkt me heel erg leuk. En inderdaad; zo rond de 25ste is zelfs mijn bankrekening enthousiast..

  • 12 Mei 2006 - 08:29

    Marnis:

    Ook ik wil graag mee gaan smikkelen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: ,

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 98
Totaal aantal bezoekers 165126

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: