Foeballuh - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu Foeballuh - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu

Foeballuh

Door: FLORIAN

Blijf op de hoogte en volg

15 November 2005 | ,

Wie gaat er aankomende zaterdag mee naar ADO - NEC?? Rond een uurtje of 20.00. Na het daverende succes van vorig jaar toen Theo, Jeanine en Richard mee gingen!

PS Erwin en een vriend van mij gaan ook mee

  • 16 November 2005 - 10:18

    Marieke:

    Het is een schande, maar ik ben in mijn carriere als Hagenees nog nooit naar ADO geweest! Helaas kan ik zaterdag ook niet. Veel plezier.

  • 16 November 2005 - 11:51

    Jeanine:

    altijd even oppassen met een ras-echte Nijmo in het ADO vak. Wel een aanrader, zeker als ADO wint :-) Ik zal er dit keer niet bij zijn. Ik raad jullie wel aan om waterballonnetjes mee te nemen en in de pauze te vullen met pis, dan kan je er lekker mee gooien naar anderen ;-)

  • 16 November 2005 - 11:58

    ADO-supporter:

    oh oh den haag
    mooie stad achter de duinen
    een NEC-er is niet welkom
    in mijn vak
    oh oh den haag
    die Nijmo kan wel huilen
    we gaan lekker rellen
    als ADO niet wint vandaag
    .......hup ADO

  • 16 November 2005 - 13:23

    Richard:

    Niet voor mietjes hoor! Zet de meest grove scheldwoorden die je kent op een papiertje, en dan nog tip je niet aan de 'klasse' van ADO.
    Noem mij maar een mietje, ik ga niet mee...
    Ik had achteraf een hele vieze nasmaak van de happening. En dat was niet omdat ik een pisballonnetje had op kunnen vangen met mijn mond :-/.

  • 17 November 2005 - 16:52

    Florian:

    Mietje ;-)

    Het is inderdaad waar dat er mensen zijn in onze samenleving die er andere normen en waarden op na houden dan "wij". Dat weerhoudt mij er niet van om mijn geliefde clubje te gaan bekijken als zij op bezoek zijn bij ADO...

  • 18 November 2005 - 10:32

    Marnis:

    Leuk plan, maar helaas... ik ben aan het klussen dit weekend (goh, what's new?)

    Erwin zit toch in Miami???

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: ,

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 90
Totaal aantal bezoekers 165126

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: