Verhuizen en Snert - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu Verhuizen en Snert - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu

Verhuizen en Snert

Door: Wouter en Marnis

Blijf op de hoogte en volg

18 November 2005 | ,

Beste mensen, op zondag 27 november is het dan eindelijk zo ver en gaan wij ons nieuwe stulpje betrekken.
Wij zijn nog op zoek naar verhuispieten. De verhuisdag zullen we afsluiten met huisgemaakte erwtensoep van Nel, de mama van Wouter.

Wie heeft er zin en tijd? Laat het ons uiterlijk aanstaande dinsdag horen, dan weet Nel hoeveel soep ze moet maken.

PS mocht je zondag echt niet kunnen, dan kunnen we zaterdagmiddag ook nog een paar handjes gebruiken. Helaas hebben we dan geen snert in de aanbieding maar natuurlijk wel ander lekkers... ;-)

  • 18 November 2005 - 10:49

    Jeanine:

    dit weekend kan ik zeker mijn handjes laten wapperen: de 26ste en 27ste helaas niet. heb je nog klusjes voor dit weekend?

  • 18 November 2005 - 10:52

    Marnis:

    Zeker hebben wij nog klusjes voor dit weekend, we kunnen je wapperende handjes dus goed gebruiken!

  • 18 November 2005 - 10:52

    Jeroen:

    zondag ben ik er tot een uurtje of vier bij. moet 's avonds even naar de verjaardag van mijn oma, dus die soep loop ik mis. zaterdagmiddag is (ook) geen probleem. maaruh, wat is er te doen dan? is 't nog niet af? ;-)

  • 18 November 2005 - 11:58

    Tomas:

    Zondag 27 nov moet wel gaan lukken. succes met je vloer

  • 18 November 2005 - 12:03

    Theo:

    Ik kan jullie zaterdag de 26ste wel helpen. Zondag zal helaas niet gaan, verdikkeme mis ik die lekkere ertensoep.

  • 18 November 2005 - 12:48

    Machteld:

    Die erwtensoep van mama Nel wil ik niet missen natuurlijk. Ik kom sjouwen op 27 november.

  • 18 November 2005 - 15:14

    Lenny:

    Ik kan ook verhuizen en soep eten de 27ste! En deze zondag heb ik ook nog wel tijd voor wat klusjes...

  • 18 November 2005 - 16:00

    Marieke:

    Verhuizen ga ik niet aan beginnen. Maar ik sta wel open voor andere klussen dat weekend. Succes!

  • 18 November 2005 - 16:06

    Lenny:

    maar nu eerst het weekend beginnen... wie komen er allemaal naar de stad vanavond!!

  • 18 November 2005 - 16:34

    Machteld:

    Ik heb wel zin in bier!

  • 18 November 2005 - 18:40

    Sara:

    ik weet nog niet zeker of ik kan helpen, heb namelijk neven en nichten weekend.... maar ik kan denk ik wel rond een uurtje of drie even kijken of er nog hulp nodig is? Bier drinken vanavond is i.i.g. wel een heel goed plan. Ik sleur gijsje en papa mee naar de boter!

  • 19 November 2005 - 15:59

    Florian:

    Gisteravond een biertje drinken lukt niet meer.

    Zaterdag heb ik de reunie van mijn middelbare school. Zondag ga ik naar Eniesee. Ik wil best vrijdagavond en zaterdagochtend sjouwen...

  • 24 November 2005 - 22:22

    Ciske:

    hee den haag! ik krijg dit weekend die 2 ieren bij mij te logeren bij wie ik laatst in dublin was. succes met de KLUS, latex en ander spelletjes.....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: ,

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 93
Totaal aantal bezoekers 165210

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: