Komende vrijdag 21 oktober: Ramonaaa-award! - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu Komende vrijdag 21 oktober: Ramonaaa-award! - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu

Komende vrijdag 21 oktober: Ramonaaa-award!

Door: Richard

19 Oktober 2005 | ,

Beste mensen,

komende vrijdag 21 oktober om 20:30 is het zover: dan is de finale van de Ramonaaa-award. Na vier voorrondes organiseert Ramonaaa in het café Paard van Troje nu een prachtige finale met vier akoestische optredens. En Jeroen Zwaan en ik presenteren de avond.

Het belooft wederom een niet-te-missen-show te worden. Uitgebreide informatie lees je hieronder, en het laatste nieuws via http://www.ramonaaa.nl

Kom je ook? Lijkt me leuk!

Groetjes Richard

Over de Ramonaaa-award
De bands
Op 21 oktober zullen tijdens de finale van de Haagse Popweek in het café Paard van Troje strijden om de eer: No Comment, Naked, Gemstone en Grid. De een wat harder, de ander wat melodieuzer, weer een wat grappiger, en nog een wat cooler. Maar allemaal in het genre pop/rock. Zie ook http://www.nocomment.nl, http://www.naked-music.nl, http://www.gemstone.nl en http://www.grid-music.com.

De award
De Ramonaaa-award is de enige award voor beste akoestische performance in de regio Haaglanden. Ramonaaa heeft wekelijks een band in de uitzending die meestal live speelt. De Ramonaaa-award is voor de band die het beste speelt of het meest origineel is. Op 21 oktober zullen de vier genomineerde bands akoestisch spelen in het café Paard van Troje. Op deze avond mag het publiek, net als in de vier voorrondes, haar stem uitbrengen op hun favoriete band. De band met de meeste stemmen wint de Ramonaaa-award.

De prijzen
Café Paard van Troje betaalt alle bands een onkostenvergoeding. Legaldownload.nl stelt alle finalisten een downloadpakket beschikbaar. De winnaar wordt uiteraard uitgenodigd bij Ramonaaa, maar ook bij Stork On Air (Radio West) en Kakafonie (Midvliet FM). Ook zijn er optredens te winnen bij 3xLive in Monster, Acoustic Alley, Saturnus en Langweiligkeitsechs.

• 20 Oktober 2005 - 07:26

Wouter En Marnis:

Wij komen kijken, luisteren en stemmen

• 20 Oktober 2005 - 07:38

Tomas:

en ook ik kom langs

• 21 Oktober 2005 - 09:34

Barbara:

en erwin en ik ook, alleen wel wat later. Dus vertraag die boel maar een beetje...

• 21 Oktober 2005 - 14:15

Nick:

ik kom waarschijnlijk tegelijk met Barbara. tot zo!

• 21 Oktober 2005 - 14:25

Jeroen:

ai, moet ik alweer verstek laten gaan... beetje drukke zaterdag/zondag voor de boeg met ondermeer veel geschilder, mijn broer z'n verjaardag en een jubilerende oom+tante, dus vanavond bijtijds onder de wol en morgen vroeg uit de veren.

• 21 Oktober 2005 - 15:28

Florian:

Toppertje

Wij gaan elkaar zien. Rekken is goed, ik kom ook later.