Eten + spelletjes in de Vlierboomstraat - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu Eten + spelletjes in de Vlierboomstraat - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu

Eten + spelletjes in de Vlierboomstraat

Door: Machteld

Blijf op de hoogte en volg

17 Oktober 2005 | ,

Wie heeft er zin om a.s. zaterdag te komen eten en daarna spelletjes te doen? Locatie: Vlierboomstraat 526 (daar bij die mooi geschilderde kozijnen!) Meenemen: leuke spelletjes en je goede zin!

  • 17 Oktober 2005 - 17:55

    Richard:

    Ik ga zaterdag naar de Tietenbar in Tilburg, dus helaas...
    Nou goed in ieder geval tot zo :-).

  • 17 Oktober 2005 - 18:53

    Marieke:

    Leuk idee, ben al weer helemaal in de spelletjesmodus nu de winter weer in aantocht is. Helaas zitten wij aankomend weekend helemaal volgepland met heel veel familiebezoek.

  • 17 Oktober 2005 - 19:53

    Lenny:

    Lijkt me gezellig! Heb alleen net vanmiddag afgesproken voor een braziliaans feest die avond.. Maar dat begint vast pas laat, dus het lijkt me een leuke combinatie! :)

  • 18 Oktober 2005 - 07:51

    Jeanine:

    ben in Franrijk aan het klussen en spelletjes aan het doen. Vlierboomstraat was dichter bij geweest.. next time! :-)
    Veel plezier!

  • 18 Oktober 2005 - 09:21

    Marnis:

    Leuk! Ik ben er bij.

  • 19 Oktober 2005 - 08:55

    Jeanine:

    ik heb wel Puerto Rico voor jullie te leen. Moeilijk maar leuk spel!

  • 19 Oktober 2005 - 16:12

    Theo:

    Puerto Rico heb ik al veel goeds over gehoord! Ben er bij, vanaf hoe laat zijn we welkom?

  • 19 Oktober 2005 - 17:45

    Machteld:

    Gezellig! Jullie zijn welkom vanaf een uurtje of 7. Maar ik zie jullie vast eerst nog de avond ervoor bij de Ramonaa Award!

  • 21 Oktober 2005 - 15:27

    Florian:

    Ik zie jullie bij Ramonaa. Ik heb ook wel zin om een spelletje te spelen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: ,

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 162
Totaal aantal bezoekers 165210

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: