Eten + spelletjes in de Vlierboomstraat - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu Eten + spelletjes in de Vlierboomstraat - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu

Eten + spelletjes in de Vlierboomstraat

Door: Machteld

17 Oktober 2005 | ,

Wie heeft er zin om a.s. zaterdag te komen eten en daarna spelletjes te doen? Locatie: Vlierboomstraat 526 (daar bij die mooi geschilderde kozijnen!) Meenemen: leuke spelletjes en je goede zin!

• 17 Oktober 2005 - 17:55

Richard:

Ik ga zaterdag naar de Tietenbar in Tilburg, dus helaas...
    Nou goed in ieder geval tot zo :-).

• 17 Oktober 2005 - 18:53

Marieke:

Leuk idee, ben al weer helemaal in de spelletjesmodus nu de winter weer in aantocht is. Helaas zitten wij aankomend weekend helemaal volgepland met heel veel familiebezoek.

• 17 Oktober 2005 - 19:53

Lenny:

Lijkt me gezellig! Heb alleen net vanmiddag afgesproken voor een braziliaans feest die avond.. Maar dat begint vast pas laat, dus het lijkt me een leuke combinatie! :)

• 18 Oktober 2005 - 07:51

Jeanine:

ben in Franrijk aan het klussen en spelletjes aan het doen. Vlierboomstraat was dichter bij geweest.. next time! :-)
    Veel plezier!

• 18 Oktober 2005 - 09:21

Marnis:

Leuk! Ik ben er bij.

• 19 Oktober 2005 - 08:55

Jeanine:

ik heb wel Puerto Rico voor jullie te leen. Moeilijk maar leuk spel!

• 19 Oktober 2005 - 16:12

Theo:

Puerto Rico heb ik al veel goeds over gehoord! Ben er bij, vanaf hoe laat zijn we welkom?

• 19 Oktober 2005 - 17:45

Machteld:

Gezellig! Jullie zijn welkom vanaf een uurtje of 7. Maar ik zie jullie vast eerst nog de avond ervoor bij de Ramonaa Award!

• 21 Oktober 2005 - 15:27

Florian:

Ik zie jullie bij Ramonaa. Ik heb ook wel zin om een spelletje te spelen.