Zwemmen - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu Zwemmen - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu

Zwemmen

Door: Machteld

Blijf op de hoogte en volg

19 September 2005 | ,

Na een onsportief jaar gaan Ries en ik onze oude gewoonte weer op pakken: zwemmen op maandagavond in zwembad de Waterthor(Adres: Thorbeckelaan 350, bereikbaar met tram 3, bus 14 en 23 of met de fiets of te voet natuurlijk).

Om 20.30 uur begint het 20+ zwemmen. Dus geen zwembandjes, bommetjes en glijbanen, maar serieus baantjes trekken (al is dat soms wel met hindernissen: kletsende, bijna stilliggende huisvrouwen ;-))

Wil je mee (vandaag of een andere keer)? Ries en ik zijn om 20.30 uur bij de kassa in de Waterthor.

  • 19 September 2005 - 09:18

    Richard:

    Kunnen we een gezamelijk abonnement nemen, wordt het spotgoedkoop ;-)!

  • 19 September 2005 - 10:24

    Jeroen:

    nope, ik ben voor veel sportieve activiteiten over te halen, maar met zwemmen (in den haag) heb ik 't echt helemaal gehad. na een jaartje 1x/wk inderdaad tussen de kletsende oma's en dito paupers rondgedobberd te hebben is voor mij de lol er nog steeds vanaf...

  • 19 September 2005 - 13:05

    Marieke:

    Ik zet mezelf er nog elke dinsdag in W'wijk toe om te gaan zwemmen. Meer omdat het goed is voor me en ik echt niets anders te doen heb daar, dan dat ik er nog zo'n lol in heb. Vanaf januari ga ik in Den Haag zwemmen. Als jullie het dan nog volhouden, ga ik misschien wel mee. Misschien dat dat de drempel voor mij wat verlaagd.

  • 20 September 2005 - 14:13

    Richard:

    Lekker was dat. Volgende week weer.

  • 20 September 2005 - 14:20

    Marnis:

    Ik ben trots op jullie! Wat een sportiviteit.
    Ik hou het toch maar alleen bij hardlopen...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: ,

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 111
Totaal aantal bezoekers 165011

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: