Boterwaag? - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu Boterwaag? - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu

Boterwaag?

Door: Marnis

Blijf op de hoogte en volg

16 September 2005 | ,

Hallo vriendjes en vriendinnetjes,

Aangezien ik gisteren helaas de gezelligheid en het biertje heb moeten missen wil ik inzetten voor een herkansing:

Het is weer vrijdag, dus klusvrije avond en tijd voor de Boterwaag!!! Wie komt er ook?

Wout en ik zijn er waarschijnlijk om een uurtje of 7...

Hopelijk tot vanavond!

  • 16 September 2005 - 09:54

    Richard:

    Na de uitzending kom ik misschien nog wel even.

    Alleen ... persoonlijk vind ik de Boterwaag nooit zo leuk. Zou het leuk vinden om eens ergens anders te gaan bieren (zonder direct een andere tent aan te wijzen.

    Of ben ik daarin de enige?

  • 16 September 2005 - 10:03

    Machteld:

    Ik ga vanavond naar Nijmegen, om mijn vrienden die stiekem in Las Vegas getrouwd zijn te feliciteren dus ik ben er niet bij. Veel plezier!

  • 16 September 2005 - 10:54

    Marnis:

    Ha Ries,
    wat jammer dat je de B'waag niet leuk vind... Ik vind het juist een heel prettige tent: altijd plek, je kunt elkaar verstaan en vlak bij de onefour ;-. Ook hou ik wel van een vast stekkie.
    Uiteraard ben ik er ook wel voor in om een keer ergens anders te bieren maar heb even geen suggesties.

  • 16 September 2005 - 11:33

    Erwin:

    Ik zit vanavond in Delft aan de pokertafel.

  • 16 September 2005 - 11:41

    Marieke:

    Ook ik ben inmiddels wel gehecht aan de boterwaag, maar he: ik zie mezelf graag als flexibel, dus...
    Ik weet nog niet of ik vanavond kom.

  • 16 September 2005 - 14:17

    Wouter:

    ik geloof dat ik geen
    vrije klusdag heb...
    eerst nog een muurtje metselen, daarna als beloning biertjes!!!

  • 16 September 2005 - 14:43

    Theo:

    Ik zie jullie dan straks in de boterwaag!

  • 16 September 2005 - 14:58

    Marieke:

    Gaan jullie eten in de boterwaag? Ik heb eigenlijk wel zin in een lekkere salade.

  • 16 September 2005 - 15:47

    Wouter:

    ik ga uit van eten in de boterwaag...!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: ,

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 129
Totaal aantal bezoekers 165210

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: