In de aanbieding - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu In de aanbieding - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu

In de aanbieding

Door: Marnis

05 September 2005 | ,

1 paar zwarte sokken (inmiddels met kattenharen ;-)
1 rood vest
1 wit vest
1 zwarte trui
1 tas
1 paar slippers
(die laatste spullen zijn volgens mij van Sara)
Gratis en voor niets op te halen door de rechtmatige eigenaar

• 05 September 2005 - 07:00

Jeanine:

heb je ook nog een zonnebril in de aanbieding? Hij ligt in jullie boekenkast, geloof ik.

• 05 September 2005 - 07:52

Lenny:

rood vest is van mij

• 05 September 2005 - 13:21

Barbara:

Ook nog op te halen teab:
    1 cameratasje (theo? jeanine?)

• 05 September 2005 - 16:33

zonnebril? check!

• 06 September 2005 - 08:11

ook nog:
    2 tandenborstels
    1 deodorant

• 06 September 2005 - 16:06

Marnis:

en ook nog een tapas kookboek! Het houdt niet op ;-)

• 06 September 2005 - 17:43

Marieke:

Jaja, we blijven verrassen :-)

• 07 September 2005 - 22:45

Florian:

Na voor het eerst in mijn leven anderhalf jaar lang in een dorp gewoond te hebben, is het weer tijd om mij bij alle Haagse Harries te voegen.
    Ik ga namelijk wonen in de schilderswijk: lekker groot appartement in de brueghelstraat 2E. Uiteraard weer anti/kraak.

Dat moet allemaal op korte termijn moeten gebeuren, dus als iemand luttele uurtjes een helpende hand zou kunnen toesteken komend weekend of woensdag dan zou dat meer dan welkom zijn!

• 07 September 2005 - 22:46

Florian: