Verhuizen naar Den Haag - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu Verhuizen naar Den Haag - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu

Verhuizen naar Den Haag

Door: Florian

Blijf op de hoogte en volg

08 September 2005 | ,

Poeh het is al laat ;-)

Na voor het eerst in mijn leven anderhalf jaar lang in een dorp gewoond te hebben, is het weer tijd om mij bij alle Haagse Harries te voegen.
Ik ga namelijk wonen in de schilderswijk: lekker groot appartement in de brueghelstraat 2E. Uiteraard weer anti/kraak.

Dat moet allemaal op korte termijn moeten gebeuren, dus als iemand luttele uurtjes een helpende hand zou kunnen toesteken komend weekend of woensdag dan zou dat meer dan welkom zijn!

  • 08 September 2005 - 06:26

    Jeroen:

    lekkere planning hoor! maar woensdagavond moet wel gaan lukken. wat heb je te doen?

  • 08 September 2005 - 07:02

    Wouter:

    woensdag gaat ook voor mij wel lukken...!

  • 08 September 2005 - 08:29

    Marnis:

    Gezellig dat je naar het "echte" Haagse komt...
    Ik heb woensdagavond en overdag tijd om je te helpen!

  • 09 September 2005 - 20:39

    Martin:

    Woensdagmiddag staat al gereserveerd voor jou Florian.

  • 12 September 2005 - 12:45

    Gijsje:

    Ik ben woensdag aan het voorbereiden voor de verhuizing van Judith naar Den Haag aanstaand weekend. Het wordt maar leuker in ons stadje!!!

  • 12 September 2005 - 19:26

    Erwin:

    Na drie etages spullen van die ouwe lullen van mij in een etage te hebben gepropt vorige week, pas ik deze week even. Sorry :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: ,

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 109
Totaal aantal bezoekers 165210

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: