Bouwketen en bbq's - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu Bouwketen en bbq's - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu

Bouwketen en bbq's

Door: lenny en barbara

Blijf op de hoogte en volg

02 September 2005 | ,

Hoeraaa! We hebben onze tuin weer helemaal voor onszelf!! En wat is nou een betere manier om dat te vieren dan met een bbq! Dus..., wie heeft er zin om morgen in het zonnetje te komen bbq'en in onze tuin, vanaf een uurtje of 17.00 ofzo..

  • 02 September 2005 - 11:57

    Marieke:

    Klinkt goed! Wij hebben helaas een familiebbq. Ook leuk...
    Relxed dat je eindelijk je tuin hebt! Wel goeie timing, nu het eindelijk mooi weer is.

  • 02 September 2005 - 12:10

    Wouter:

    Ja!!!
    heerlijk na het klussen

  • 02 September 2005 - 12:25

    Machteld:

    Leuk, ik ben erbij! Waarschijnlijk wel iets later, want ik ga overdag met ons mams in Tilburg winkelen.

  • 02 September 2005 - 12:30

    Jeroen:

    Yep, en dan is het ook nog de familie van marieke. dus je begrijpt wel waar mijn voorkeur naar uitgaat ;-) Maar ja, verplichtingen... Misschien kom ik aan het begin van de middag alvast een indrinkbiertje halen!

  • 02 September 2005 - 12:31

    Jeroen:

    ... als dat kan, natuurlijk...

  • 02 September 2005 - 15:27

    Barbara:

    toevallig heb ik de volgende 124 dagen in onze tuin gepland...Dus ik ben erbij!! ;)

  • 02 September 2005 - 16:40

    Marnis:

    Leuk,leuk! Ik ben erbij... mits het geen probleem is dat we Pieterjan (=papa Wouter) meenemen?

  • 03 September 2005 - 09:55

    Florian:

    Dat klinkt wel heel aantrekkelijk. Zoveel heb ik nog niet geBBQd dit jaar.

    Count me in!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: ,

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 119
Totaal aantal bezoekers 165137

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: