KOMMER EN KWEL... - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu KOMMER EN KWEL... - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu

KOMMER EN KWEL...

Door: Marieke en Jeroen

Blijf op de hoogte en volg

25 Augustus 2005 | ,

na zo'n verzopen einde is 't natuurlijk tijd om ons vakantie-verdriet te verdrinken. wie o wie wil ons hierbij ondersteunen ? (vrijdagavond boterwaag?)

  • 25 Augustus 2005 - 21:01

    Lenny:

    Ik kan er niet bij zijn morgen!

    Maar ander plan; wie gaat er do 15 september mee naar optreden van Racoon in 't Paard?? Heb ze gemist op LL!! ;)

  • 25 Augustus 2005 - 21:10

    Jeanine:

    kan niks beloven...als ik kom kom ik laat. Ik kijk wel of jullie er zijn :-)

  • 26 Augustus 2005 - 06:59

    Marnis:

    Helaas, vanavond geen Boterwaag voor mij...

    Naar Racoon vind ik een goed plan, heb ze ook gemist!

  • 26 Augustus 2005 - 08:24

    Machteld:

    Ik ben vanavond in Amsterdam, maar ik wip waarschijnlijk laat nog wel even binnen in de Boterwaag.
    Racoon is een strak plan. Ik ben erbij (heb immers nog een klein schuldje te vereffenen ;-))

  • 26 Augustus 2005 - 09:30

    Tomas:

    Ik lees dat de kans groot is dat ik laat nog wel even de Boterwaag binnenval (nadat ik in Amsterdam ben geweest).

  • 26 Augustus 2005 - 14:24

    Erwin:

    Het aloude jaarlijkse weekendje zuipen met de gasten (m.schoolvrienden) in Soest staat op het programma.. dus geen Boterwaag vandaag.
    't Paard - kijk dat is al een wat vrindelijker omgeving voor ex-alto's. Racoon is echter niet iets waarop ik alsnog tot pogo-en te verleiden ben.. ik zou ze op LL ook gemist hebben.

  • 26 Augustus 2005 - 20:58

    Jeanine:

    wat doe jij in Soest Erwin? Ik ben geboren en getogen in Soest. Jij ook? :-)

  • 26 Augustus 2005 - 21:00

    Jeanine:

    o ja ben dus niet in boterwaag. Heb de hele dag zware theorien en zo gehoord,m het is genoeg geweest. ik wil pitten. Tot laterrrrrrrr

  • 26 Augustus 2005 - 21:35

    Richard:

    Komende vrijdag is Racoon bij ons in de uitzending! Later meer...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: ,

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 121
Totaal aantal bezoekers 165064

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: