Eten? - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu Eten? - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu

Eten?

Door: Lenny

08 Augustus 2005 | ,

Helaas niet op het strand, en rugby/voetbal in de tuin is ook lastig... maar hebben jullie toch zin om woensdag te komen eten??

• 08 Augustus 2005 - 14:57

Jeanine:

Lekkerrrrrrrr. Ga jij keukenprinsesje spelen? Heb je dan hulp nodig?

• 08 Augustus 2005 - 15:02

Marnis:

Wat jammer, ik heb echt net een andere afspraak gemaakt en zie nu je berichtje... dus helaas, ik ben er niet bij :-(

• 08 Augustus 2005 - 18:14

Wouter:

Gezellig, ik ben er bij!

• 08 Augustus 2005 - 20:06

Tomas:

Leuk, en laatst was erg lekker, dus ja, ik ben er bij!

• 08 Augustus 2005 - 20:25

Richard (en Theo):

Helaas, ik ga met mijn lieve Theootje eten!

• 09 Augustus 2005 - 08:59

Erwin:

Hey Richard, mag je je weer onder de mensen begeven? (of trekt Theo zijn ruimtepak aan? :p)

Eten woensdag: gezellig, ben erbij!

• 09 Augustus 2005 - 12:14

Richard:

Jaja, sinds zondag mag ik weer. Je kunt je niet voorstellen hoe lekker het is om in een tram tegen iemand aan te staan. Of met zijn vijven in een auto te zitten. Of een twee Peruaanse vrouwen te kussen. Of in een overvol Sealife te staan. Als je dat 10 dagen niet mocht, is dat ineens een verrukking! Anders denk je er niet over na, dan wel.

• 09 Augustus 2005 - 14:09

Theo:

Ben er dus niet bij.

Over die twee Peruaanse vrouwen had ik trouwens wel eens nagedacht. Over de rest niet...

• 09 Augustus 2005 - 17:48

Wouter:

Lenny, ik ben er om een uurtje of 9 en eet dus toch niet mee. Kom alleen een biertje drinken. Moet naar de Gamma...

• 10 Augustus 2005 - 06:05

Jeanine:

Hoe laat moet ik waar zijn?
    Ik weet niet waar je woont.... ;-0

• 10 Augustus 2005 - 06:25

Lenny:

Uurtje of half acht, weimarstraat 323! Jeanine, hulp is niet perse nodig, maar wel gezellig, dus als je zin hebt..
    Wouter als je wil kunnen we wat eten voor je bewaren voor na het gamma-winkelen...?

• 10 Augustus 2005 - 06:52

Jeanine:

ik ben er wel een uurtje of 7, goed?

• 10 Augustus 2005 - 08:36

Wouter:

als je wat zou kunnen bewaren...?
    dat zou super zijn!

• 10 Augustus 2005 - 10:30

doen we!

• 10 Augustus 2005 - 11:55

Tomas:

Lenny, wat komt bij het eten meer tot zijn recht, rode of witte wijn?

• 10 Augustus 2005 - 12:25

Lenny:

Uhh... dat hangt nog een beetje van de boodschappen af! Ik moet bekennen dat ik nog geen uitgebreid menu voor jullie heb samengesteld.. :)