18 augustus - 3e voorronde Ramonaaa Award - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu 18 augustus - 3e voorronde Ramonaaa Award - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu

18 augustus - 3e voorronde Ramonaaa Award

Door: Richard

10 Augustus 2005 | ,

Donderdag 18 augustus vanaf 21:00 uur is het weer zover. Dan is er, net als vorige maand, een voorronde van de Ramonaaa Award, de award voor de beste akoestische performance in de regio Haaglanden.

In het café Paard van Troje is een prachtige avond met vier akoestische optredens. Vier bands strijden om een plekje in de finale tijdens het slot van de Haagse Popweek.

De bands zijn Vertigo, Gemstone, Oceandrive en Piepschuim. Met Gemstone hebben we weer een band die landelijk gedraaid is, Piepschuim is gezellig Nijmeegs, Oceandrive gewoon Haags en met Vertigo hebben we weer een band met rotatie op TMF! Zie http://www.vertigotheband.com.

Kom je ook? Uitgebreide informatie lees je via www.ramonaaa.nl >> award.

Groetjes Richard
p.s. O ja, ik ga ook weer, want ik praat de boel aan elkaar.

• 11 Augustus 2005 - 10:58

Erwin:

Kliknt goed! Misschien dat ik dit keer wel meer dan 1 biertje kom drinken!

• 12 Augustus 2005 - 09:14

Marnis:

Helaas, ben dan op weg naar Lowlands...
    Wanneer is de finale (die was vorig jaar erg leuk!)

• 13 Augustus 2005 - 19:06

Richard:

De finale is weer aan het einde van de Haagse Popweek, op VRIJDAG 21 OKTOBER. Jaja, schrijf op, schrijf op!

• 16 Augustus 2005 - 13:44

Gijsje:

Ik ben erbij. Kom gezellig een biertje drinken!

• 16 Augustus 2005 - 20:59

Tomas:

Ben erbij! Laat ik mij als alternatief voor lowlands maar eens verdiepen in de nog onbekende bandjes.

• 18 Augustus 2005 - 21:10

Erwin:

Ietsje laat terug van het strand - dan de finale maar!

• 19 Augustus 2005 - 09:23

Richard:

Zoooo, enerverende avond! De openingsband, Gemstone, heeft gewonnen, en dat gebeurt bijna nooit omdat het publiek vaak pas later komt.
    De derde en grootste band, Vertigo, is gediskwalificeerd vanwege het gebruik van elektrische gitaareffecten.
    En de niet-Haagse band (Piepschuim) steelde de show met een fantastisch optreden, maar kwam stemmen te kort omdat ze geen eigen publiek hadden.
    Maar goed, Gemstome is dus de derde finalist, samen met Naked en No Comment.
    Op 15 september is de laatste voorronde, met Grid, The Peptones en GreendiVe (uit Breda).

Leuk dat jullie er waren!