Boterrrrrwaag 22 maart - Reisverslag uit Den Haag, Zuid-Afrika van denhaag - WaarBenJij.nu Boterrrrrwaag 22 maart - Reisverslag uit Den Haag, Zuid-Afrika van denhaag - WaarBenJij.nu

Boterrrrrwaag 22 maart

Door: Richard en Jeanine

04 Maart 2013 | Zuid-Afrika, Den Haag

Eindelijk: we komen weer eens naar Den Haag! Jippie.

We vinden het leuk om op 22 maart met jullie een borrel ((Malt)BIERRRR!!) te drinken in Den Haag. We kunnen denk ik rond 19.30 uur, afhankelijk van de files, in de Boterwaag zijn.

Wie o wie drinkt (en eet) gezellig mee? Wij kijken er naar uit om jullie weer eens gezellig te zien en te spreken.

groetjes,
Richard en Jeanine

• 04 Maart 2013 - 22:00

Marnis:

Gezellig!!! Wij gaan oppas regelen.

• 06 Maart 2013 - 11:41

Lenny:

Leuk!! Gezellig om jullie weer eens te zien, ik ben er bij.

• 06 Maart 2013 - 15:04

Sara:

Kak, dan zijn wij er niet... Dan zitten we met onze derrières in het zonnige Valencia. Da's dan wel weer muy divertido.

Bij succes herhalen he!
    Liefs Sara

• 06 Maart 2013 - 17:48

Jeanine:

Kak, dat is zeker jammer. We komen zeker op herhaling. Dat weet ik nu al! zien elkaar in ieder geval met de wandelvaart. Valencia is trouwens geen slecht idee. Zon, warmte, terrasjes....heerlijk zo in maart. Veel plezier!

• 06 Maart 2013 - 20:27

Marieke:

Super! Ik ga zeker proberen erbij te zijn!

• 08 Maart 2013 - 23:00

Marnis En Wouter:

Oppas is geregels, dus we zijn er allebei!

• 12 Maart 2013 - 11:52

Tomas:

ben erbij! gezellig

• 12 Maart 2013 - 20:21

Mirjam:

Leuk! Ik ben er ook bij!
    Hebben er nog mensen zin om daarvoor een hapje samen te eten?

• 12 Maart 2013 - 21:18

Wij eten graag mee.

• 15 Maart 2013 - 18:24

Marieke:

Ik eet ook graag mee, maar ben er niet voor half 8 denk ik!

• 18 Maart 2013 - 16:57

Theo:

Leuk! Anouk en ik zijn er bij. Ik eet mee en Anouk weet ik nog niet zeker (ligt er een beetje aan hoe laat we gaan eten want ze moet helemaal uit Apeldoorn komen).

• 18 Maart 2013 - 20:15

Jeanine:

Wij eten ook graag mee en zijn er ook op z'n vroegst om 19.30 uur. Voor hoeveel kan ik een tafel reserveren? 8 personen? Theo, Marieke, Marnis, Wouter, Mirjam, Anouk en Richard en Jeanine. What about you, Lenny en Tomas, eten jullie ook mee?

• 18 Maart 2013 - 20:22

Gijsje:

Leuk! Ik eet ook mee. Ruben blijft lekker thuis bij Elin. Tot vrijdag.

• 19 Maart 2013 - 13:30

Tomas:

ja, eet graag mee.

• 19 Maart 2013 - 21:57

Barbara:

Lijkt me ook gezellig! Ik eet ook graag mee, als het niet al te vroeg wordt!

• 20 Maart 2013 - 22:43

Marnis:

Dat wordt gezellig! Mirjam, als jij tijd moet doden tussen einde werkdag en het eten om half 8 dan ben je van harte welkom bij ons!

• 21 Maart 2013 - 20:47

Mirjam:

Ha Marnis, dank je! Ik maak graag van jullie aanbod gebruik!

• 22 Maart 2013 - 11:35

Jeanine:

de tafel is beschikbaar vanaf 20 uur! Zullen we lekker daarvoor borrel drinken..vanaf 19.30 uur?
    tot dan!

• 22 Maart 2013 - 14:24

Lenny:

Ha, kan ik nog mee eten? Sorry voor de late reactie!

Tot vanavond allemaal! x

• 22 Maart 2013 - 14:44

Jeanine:

kan natuurlijk...er is een tafel voor 12....