Het is weer bijna Pasen! - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu Het is weer bijna Pasen! - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu

Het is weer bijna Pasen!

Door: lenny & nick

12 Maart 2012 | ,

Aankomende vrijdag vieren wij dat de paas Zatte van het IJ op de tap heeft. Wie viert dat met ons mee, om alvast in de paassfeer te komen? Vanaf ca. 21 uur.

• 12 Maart 2012 - 21:08

Henrike:

hee wat een leuk idee! ik ben alleen dan onderweg naar wintersport (terwijl het hier zulk weer is.. wel een beetje raar voelt t maar goed).. maar als jullie de tap niet gelijk leeg drinken kunnen we later misschien nog vieren dat er ook n 2e paasdag is..

• 13 Maart 2012 - 08:01

Theo:

Jullie zijn mij voor! Machteld en ik waren ook al van plan er eentje te drinken. Dus ik (en naar ik vermoed ook Machteld) doen nu met jullie mee. Gezellig!

• 13 Maart 2012 - 13:34

Machteld:

Theo's vermoedens zijn juist!

• 13 Maart 2012 - 17:08

Lenny:

Gezellig!

• 14 Maart 2012 - 06:49

Wouter:

goed plan zeg! ben er ook bij

• 14 Maart 2012 - 09:35

Gijsje:

Wij vertrekken vrijdagochtend naar Tenerife voor een weekje zon. We zullen daar een lekker eilandbiertje (een met en een zonder alcohol) op jullie en de paashaas drinken! Veel plezier.

• 15 Maart 2012 - 08:07

Tomas:

leuk, ben erbij!

• 15 Maart 2012 - 08:42

Marieke:

Ow, klinkt gezellig, maar ik denk dat ik deze even oversla. Tenzij ik na mijn yogales ineens heel veel zin krijg om de trein in te stappen...

• 15 Maart 2012 - 19:39

Erwin:

Jammer, was er gaarne bij geweest maar nu al andere plannen! Volgende week vr of za dan maar weer?