schaatsen - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu schaatsen - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu

schaatsen

Door: wouter

Blijf op de hoogte en volg

06 Februari 2012 | ,

hoi daar,

wie gaat er zaterdag mee schaatsen in het westland? kunnen tochtje maken van schipluiden naar maassluis, om daarna een bittertje te nemen...

groet
wouter

  • 06 Februari 2012 - 09:46

    Lenny:

    Hee wat leuk, wilde net een zelfde soort berichtje plaatsen. Ik ga graag mee. Alleen nog even goede schaatsen kopen deze week... anders wordt het weer net zo'n fiasco als vorige keer. Op mijn sokken over het ijs was niet heel fijn.

    Misschien daarna gezellig de finish van de elfstedentocht kijken!? ;-) (of sla ik nu door?)

  • 07 Februari 2012 - 09:44

    Tomas:

    Ik was onmiddelijk meegegaan als ik een echte nederlander was geweest en dus zou kunnen schaatsen. helaas ben ik een halve belg of zoiets :-)

  • 08 Februari 2012 - 07:18

    Wouter:

    je kan ondersteuning bieden met wafels en choco...?

  • 08 Februari 2012 - 12:48

    Gijsje:

    Ik behoor ook tot de mensen die het schaatsen nooit echt onder de knie hebben gekregen...
    Veel plezier!

  • 08 Februari 2012 - 13:57

    Nick:

    Ik ga graag mee, alleen nog ff ijzers regelen.
    Ik ben als een dolle op Noren op marktplaats aan het bieden, maar voorals nog geen reacties gekregen.
    Of heeft iemand nog hoge of lage noren in maat 43 liggen?

  • 08 Februari 2012 - 20:19

    Nick:

    It giet oan! Ik heb schaatsen. Wie weet er nog een schaatsensliep?

  • 09 Februari 2012 - 12:28

    Tomas:

    @erwin, voor dit jaar zijn we te laat lijkt mij.

  • 09 Februari 2012 - 13:17

    Wouter:

    zullen we rond tienen richting schipluiden? wie rijdt er mee?

  • 09 Februari 2012 - 13:38

    Nick:

    Ik rijd mee. Sara waarschijnlijk ook, en die kan dan eventueel de auto naar de afstapplek rijden.
    Ik zag op de knsb site dat er een tourtocht is op de route. Doen we daar aan mee?

  • 09 Februari 2012 - 17:48

    Wouter:

    illegaal meedoen dan maar?

  • 09 Februari 2012 - 20:52

    Lenny:

    Heb tot 11.00 nog een afspraak in den haag die ik al een paar keer verplaatst heb, dus 10 uur wordt een beetje lastig..

    Is het sowieso niet leuker om wat later te gaan... ivm de bitter achteraf ;-)? Uurtje of 12 of zo?

  • 10 Februari 2012 - 07:13

    Wouter:

    zal helaas niet gaan, we hebben 's middags een feestje van Ine...

  • 10 Februari 2012 - 17:30

    Nick:

    Frans gaat ook mee. Ik heb met hem afgesproken dat we bellen waar we zijn als we in schipluiden zijn. Zo rond half elf dus...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: ,

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 268
Totaal aantal bezoekers 165210

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: