bier hier - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van denhaag - WaarBenJij.nu bier hier - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van denhaag - WaarBenJij.nu

bier hier

Door: sara, nick en lenny

Blijf op de hoogte en volg

01 Juli 2011 | Nederland, Amsterdam

Komt allen tesamen...U zijt welle kome... Jezus, wat een lekker bier. Haleluja. En dit alles op de grote markt boj de zwarte ruiter! Komen jullie ook?

  • 01 Juli 2011 - 17:34

    Henrike:

    haha ik ga vanavond eerst nog naar de film maar misschien erna..? ik informeer dan wel ff of jullie nog tesamen zijn ;)

  • 01 Juli 2011 - 17:48

    Erwin:

    Ik moet nodig eens aan mijn lezing voor volgende maand gaan werken, dus ik pas voor vanavond.

  • 01 Juli 2011 - 18:01

    Sara:

    Erwin dit kan zo niet, binnenkort een interventie van mij

  • 01 Juli 2011 - 19:18

    Wouter:

    Ik sla een keertje over. Veel plezier!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 154
Totaal aantal bezoekers 165210

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: