St. Joris - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu St. Joris - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu

St. Joris

Door: Barbara

Blijf op de hoogte en volg

29 April 2011 | ,

Hallo! Lenny en ik hebben het plan opgevat om een biertje te gaan drinken bij St Joris om een uur of half zes. (nog even in de ontkenning over een zeker Live I Live festival)..Wie doet er mee?

groetjes
Barbara

  • 29 April 2011 - 12:24

    Tomas:

    jaaaa, ik doe mee!

  • 29 April 2011 - 15:55

    Gijsje:

    Ik ga met Ruben, Anton, Sara, Nick, Marjolein en Norman dansen in de stad en Elke en Martijn zijn daar ook.
    Ziet eruit als leuke line-up dus wie weet zie ik jullie daar nog!

    XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: ,

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 118
Totaal aantal bezoekers 165306

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: