terras - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu terras - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu

terras

Door: lenny/barbara

Blijf op de hoogte en volg

21 April 2011 | ,

Hi allemaal,

Barbara en ik hebben vanmiddag op het terras afgesproken. Nog meer liefhebbers?

  • 21 April 2011 - 10:54

    Marieke:

    Zin wel natuurlijk...
    Maar ik heb al een andere afspraak in Den Haag afgezegd omdat ik nog herstellende ben van een griep. Ik ga wel lekker op het balkon zitten.
    Veel plezier en tot de volgende zonnige terrasdag!

  • 21 April 2011 - 12:36

    Gijsje:

    Wel leuk, maar Ruben is jarig en we gaan vanavond naar Laura Janssen in het Paard (ik had kaartjes gewonnen op 3FM). Dus denk niet dat het gaat lukken om ook vanmiddag naar de stad te komen. Tenzij jullie er om half8/8 uur nog zitten, dan kunnen we voor het concert even langskomen voor een borrel!
    Liefs Gijsje

  • 21 April 2011 - 14:27

    Lenny:

    Ruben gefeliciteerd!

    Marieke, beterschap!

    Vanaf ongeveer half 6 zitten we op t Plein..

  • 21 April 2011 - 20:09

    Richard:

    wij van uknights.waarbenjij.nu hebben onze eigen Utrechtse variant gedaan :-P.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: ,

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 107
Totaal aantal bezoekers 165311

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: