Ik vier mijn verjaardag niet echt - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu Ik vier mijn verjaardag niet echt - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu

Ik vier mijn verjaardag niet echt

Door: Theo

Blijf op de hoogte en volg

24 Januari 2011 | ,

...maar zou het wel leuk vinden om vrijdag ergens een biertje te drinken. Waarschijnlijk betaal ik dan één a twee rondjes. Maar dus niet heel officieel allemaal, dus vooral ook geen cadeau's kopen. Iemand kroegsuggesties of gewoon good old Boterwaag?

  • 24 Januari 2011 - 10:51

    Marieke:

    Ha Theo, Gefeliciteerd met je verjaardag!
    Ik vlieg vrijdagmiddag naar Marrakech, dus kan er niet bij zijn in de Boterwaag. Veel plezier!

  • 24 Januari 2011 - 15:10

    Lenny:

    Alvast gefeliciteerd!! Ik ben dan onderweg naar argentinië..(:-)) maar zal in het vliegtuig een wijntje drinken op je verjaardag! Veel plezier

  • 24 Januari 2011 - 16:50

    Sara:

    Dat doet allemaal maar.... Goede reis Lenny en Marieke. Veel foto's maken he! En goed Spaans en Marokkaans leren! Ik ben er gewoon wel bij hoor. Ik heb voorkeur voor de good old boterwaag, zal niet langer dan 1 of 2 rondjes blijven, want zaterdag tentamen. (en daarna hoef ik tot juni niet te studeren!!!! :)
    :) :) JEEEEEEJ! JOEHOEEEEE!

  • 24 Januari 2011 - 17:57

    Wouter:

    Gezellig! Ik ben erbij!

  • 24 Januari 2011 - 17:58

    Marnis:

    ... En ik dus helaas niet, maar zal met Oskar op je proosten!

  • 24 Januari 2011 - 19:16

    Henrike:

    Gefeliciteerd! Ben er ook niet bij (want wintersport) dus meer bier voor jullie :) of minder kosten voor de jarige ;)

  • 24 Januari 2011 - 21:04

    Mirjam En JW:

    Alvast gefeliciteerd!!
    Mirjam kan er wel bij zijn, als er na het werk gegeten wordt, anders wordt het wat lastig. JW heeft vrijdag z'n papadag.

  • 25 Januari 2011 - 12:22

    Jeanine:

    gefeliciteerd Theo!
    Mika en Xena komen vrijdag en blijven het hele weekend. Een borrel in den Haag is er voor nu niet bij dus.....

    Veel plezier!! :-)
    Jeanine

  • 25 Januari 2011 - 19:38

    Marnis:

    Mirjam, als er niet gegeten wOrdt kan je ook bij ons eten en de tijd overbruggen!

  • 25 Januari 2011 - 19:53

    Florian:

    Gefeliciflapstaart!

    Wij zijn ook op vakantie...

  • 25 Januari 2011 - 21:49

    Erwin:

    Weet je wat, ga ik gewoon es niet naar Argentinië, Marrakech of wintersport (goede reis allemaal, en vlaggetjes posten, hè!), kan ik jou een ferme handdruk bezorgen vrijdag! Good old Boterwaag lijkt me prima!

  • 26 Januari 2011 - 08:20

    Machteld:

    Hieperdepiep hoera!!

    Ik ga eerst naar een voostelling in het Vrij Theater vrijdag, maar wip daarna graag binnen in de Boterwaag om je te feliciteren!

  • 26 Januari 2011 - 12:17

    Tomas:

    ik kom grag langs om jou met name niet te feliciteren.

  • 26 Januari 2011 - 16:10

    Mirjam:

    Ha Mar, ik kom graag eerst bij jullie eten. Tot vrijdag!

  • 26 Januari 2011 - 18:42

    Barbara:

    Ik ga naar het pittoresque delft om aldaar te trachten mijn tegenstanders van de squashbaan te slaan, maar ik zal zeker proberen of jullie daarna nog in de b'waag zijn!

  • 28 Januari 2011 - 15:22

    Norm En Lein:

    ..komen graag op je proosten. Ik heb geen idee hoe laat, maar we proberen het gewoon!Boterwaag?
    En ben je vandaag jarig?:( sorry ben niet helemaal op de hoogte..tot straks

  • 28 Januari 2011 - 17:13

    Marjolein:

    Wij zijn tussen 19 en 19:30 in de Botervloot, hopelijk zien we je dan?
    Groetjes

  • 28 Januari 2011 - 19:17

    Wouter:

    Hoe laat is Theo er eigenlijk?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: ,

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 181
Totaal aantal bezoekers 165210

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: