Nederland vs Kameroen - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu Nederland vs Kameroen - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu

Nederland vs Kameroen

Door: Theo

18 Juni 2010 | ,

De Oranje Leeuwen nemen het donderdag op tegen de De Ontembare Leeuwen uit Kameroen. In de Haagsche Kluis op Het Plein hebben ze een mega scherm hangen. Wie gaat er mee kijken? De wedstrijd begint om 20.30 uur maar misschien kunnen we eerst iets op Het Plein eten en alvast wat biertjes drinken.

• 18 Juni 2010 - 07:39

Sara:

Klinkt goed, ik ga mijn collega's daarheen lokken... gratis kaasstengels, dat werkt vast uitstekend...

• 18 Juni 2010 - 10:06

Marjolein:

Mij krijg je ook wel gelokt met kaasstengels ;)

• 20 Juni 2010 - 18:53

Wouter:

ga even overleggen maar ik heb er wel zin in!

• 22 Juni 2010 - 07:26

Marnis:

Goed plan, vooral drankje en hapje op het Plein. Wordt volgens mij mooi weer!

• 22 Juni 2010 - 16:10

Marieke:

Als ik in Den Haag was zou ik zeker meekijken, maar ik heb een vrije dag, die ik lekker op het strand ga doorbrengen :-)
    Volgende keer weer!

• 22 Juni 2010 - 21:26

Tomas:

ik heb om vier uur een werkafspraak op het plein. komt dat even mooi uit!

• 22 Juni 2010 - 21:41

Marjolein:

Ik ga even Yoga-en tot 19.30 en hoop wel om 20.00 uur aan te kunnen schuiven..Haagsche Kluis zei je toch?pfff lang geleden dat ik daar naar binnen mocht van de dokter :)

• 23 Juni 2010 - 08:08

Marnis:

werkoverleg op het Plein?

uh huh...

;-)

• 23 Juni 2010 - 13:12

Lenny:

ik weet nog niet zeker of ik aanschuif morgen!

• 24 Juni 2010 - 06:01

Sara:

Mijn collega's hebben (ivm de PVV) een aversie tegen de Haagse Kluis. De kaasstengellok werkte niet echt.... Waarschijnlijk ben ik in de Rootz te vinden. Als ik jullie mis, kom ik ook naar de Haagse Kluis of bel ik ff! tadatatda... AANVALLEN!!!!

• 24 Juni 2010 - 07:02

Theo:

Monieke en ik zijn rond 19.00 uur op Het Plein en gaan daar voor een snelle hap.

• 24 Juni 2010 - 07:17

Marnis:

Wie is er al eerder op het Plein om in de zon een borrel te drinken?

• 24 Juni 2010 - 11:06

Oskar:

ikke!

• 24 Juni 2010 - 13:23

Tomas:

ben zo wel op plein, maar zal daarna weer aan het werk moeten. rond zevenen ben ik er wel