spelletjes - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu spelletjes - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu

spelletjes

Door: Theo

Blijf op de hoogte en volg

09 Maart 2010 | ,

Ik heb met Sinterklaas en mijn verjaardag erg veel spelletjes gekregen. Wie heeft er zin om a.s. zaterdag bij mij thuis een spelletje te spelen? Ik heb nog wat biertjes in de koelkast liggen en zorg voor wat hapjes. Neem vooral ook je eigen favoriete spelletje mee. Jullie zijn welkom vanaf een uurtje of 8.

Groetjes Theo

  • 09 Maart 2010 - 13:11

    Marnis:

    Leuk idee! Helaas kunnen Wout en ik niet omdat we die avond lekker met zijn 2-tjes uit eten gaan... Dat is alweer een tijdje geleden ;-)

  • 09 Maart 2010 - 14:34

    Gijsje:

    Superleuk plan. Maar wij vliegen zaterdag naar Valencia, dus kunnen er ook niet bij zijn... Maar wie weet komt er nog een vervolg??

    Veel plezier!

  • 11 Maart 2010 - 19:35

    Mirjam En Jan Willem:

    Leuk! We komen graag.

  • 11 Maart 2010 - 22:03

    Lenny:

    Hee Theo, leuk plan! Ik kom als ik klaar ben met mijn fijne opdrachten die ik maandag moet inleveren.. !

  • 12 Maart 2010 - 13:39

    Machteld :

    He jammer, ik heb al een afspraak staan om naar de film te gaan zaterdag. Mocht ik daar vroeg van terug zijn, dan wip ik nog wel even binnen.

  • 12 Maart 2010 - 22:37

    Erwin:

    Wij zitten het weekend in A'dam... burgermeestertje spelen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: ,

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 140
Totaal aantal bezoekers 165227

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: