Nieuwtje :-) - Reisverslag uit Windhoek, Namibië van denhaag - WaarBenJij.nu Nieuwtje :-) - Reisverslag uit Windhoek, Namibië van denhaag - WaarBenJij.nu

Nieuwtje :-)

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg

26 Februari 2010 | Namibië, Windhoek

Hallo!

Ook al zit ik nu in het natte, bewolkte Den Haag achter mijn pc, toch een berichtje vanaf Sossusvlei in Namibie...

Hier hoort namelijk ook een verhaal bij, wat ik niet zo lang voor me kan houden:
We gaan trouwen!! Floris heeft me gevraagd bovenop Duin 45 in alle vroegte :-)
We zijn superblij en het feest volgt waarschijnlijk volgend jaar zomer!

Hopelijk tot snel weer!
xx Marieke

  • 26 Februari 2010 - 14:28

    Henrike:

    gefeliciteerd! k ken je/jullie niet zo goed maar toch :)

  • 26 Februari 2010 - 14:43

    Lenny:

    :):):):):):):):):):):):):):):)HOERA!! :):):):):):):):):):):):):):):)

  • 26 Februari 2010 - 15:04

    Marnis:

    En je hebt "ja!!!" gezegd! ;-)
    Allebei gefeliciteerd!

  • 26 Februari 2010 - 15:19

    Richard:

    Gefeliciteerd! Volgend jaar zomer, dat duurt nog eventjes. Kunnen jullie zo lang van elkaar af blijven ;-)? Bereiden jullie een superknalfuif voor?

  • 26 Februari 2010 - 15:57

    Gijsje:

    WOW!!!! GELEFELICITEERD!!!

    Ik ga vast vrijgezellenfeestplannen maken... ;-) ;-) hihihi

  • 26 Februari 2010 - 18:06

    Erwin:

    Gefeliciteerd! Ook knap van Floris dattie zich 44 duinen heeft weten in te houden! :-)

  • 27 Februari 2010 - 10:53

    Marjolein:

    wat ontzettend leuk zeg! Van harte gefeliciteerd.

  • 27 Februari 2010 - 14:26

    Florian & Victoria:

    Cool!!!

    Van harte gefeliciteerd vast.

    Wat een mooi vooruitzicht!!

  • 28 Februari 2010 - 12:50

    Machteld :

    Wauw, gefeliciteerd!! En die Floris, hij heeft niet alleen een goede smaak qua vrouwen, maar ook qua mooie plekjes op de wereld! Dat jullie huwelijk maar net zo mooi mag worden als Duin 45 bij zonsopgang!!

    Enne, ik wil graag snel alle details horen!

  • 28 Februari 2010 - 13:26

    Sara:

    JAAAAAAAAAAA, wat een gave plek om gevraagd te worden zeg. Gefeliciteerd allebei!

  • 06 Maart 2010 - 17:11

    Jeanine:

    Gefeleciteerd!!! :-)

    Je ziet ik lees HH niet regelmatig meer, en dan mis je deze belangrijke nieuwtjes.

    Geniet van de voorbereiding en als je tips nodig hebt, ik heb er wel wat .......

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Namibië, Windhoek

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 156
Totaal aantal bezoekers 165210

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: