Biertje? - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu Biertje? - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu

Biertje?

Door: Wouter

Blijf op de hoogte en volg

09 Oktober 2009 | ,

Wie doet er vanavond rond uurtje of 9 mee met een biertje (in de boterwaag)?

  • 09 Oktober 2009 - 14:42

    Richard:

    Jeanine en ik gijzelen Machteld vanavond in De Bilt, wij drieeen zijn er dus niet. Doeiiii.

  • 09 Oktober 2009 - 15:04

    Marieke:

    hmpf, ik word zojuist geveld door het griepje die me al een week probeert te overmeesteren :-(. Ik ga slapen.
    Fijn weekend!

  • 09 Oktober 2009 - 15:55

    Lenny:

    Henrike en ik gaan wat eten en sluiten daarna aan! Zullen we rond half negen even bellen? Gezellig!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: ,

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 152
Totaal aantal bezoekers 165338

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: