ICE AGE - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van denhaag - WaarBenJij.nu ICE AGE - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van denhaag - WaarBenJij.nu

ICE AGE

Door: Theo

Blijf op de hoogte en volg

18 September 2009 | Nederland, Amsterdam

Morgen! Wie gaat er na het werk een biertje drinken? Heb thuis ook nog ICE AGE 3 liggen. Als mensen een voorkeur hebben om deze te gaan bekijken, dan is dat ook prima.

  • 18 September 2009 - 09:22

    Erwin:

    Ben vanavond niet in town, lezing in A'dam.

  • 18 September 2009 - 09:46

    Marnis:

    Goed plan. Als er een biertje wordt gedronken op loopafstand van ons huis dan wel, want dan neem ik Ossekar mee.
    Wouter heeft uitje van zijn werk...

  • 18 September 2009 - 12:44

    Marnis:

    Ander plan: Iemand tijd om om 16.30 uur al een drankje te doen op het plein? Dan kan ik nog even van de zon genieten voordat ik de uk ga ophalen...

  • 18 September 2009 - 13:47

    Henrike:

    hee Marnis,
    ik kan wel ff komen :) wil ook wel ook nog genieten van t mooie weer!

  • 18 September 2009 - 13:49

    Theo:

    Tja, ik kan niet om half 5 en gezien het animo denk ik dat het dus een rustig avondje thuis wordt.

  • 18 September 2009 - 14:01

    Marnis:

    voor wie zin heeft: henrike en ik zitten om half 5 op de grote markt!

  • 18 September 2009 - 16:25

    Lenny:

    Veel plezier!
    Vanavond kan ik helaas niet.. maar misschien dat er morgen nog mensen zin hebben om iets af te spreken?
    xx lenny

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 161
Totaal aantal bezoekers 165210

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: