verhuizen - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van denhaag - WaarBenJij.nu verhuizen - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van denhaag - WaarBenJij.nu

verhuizen

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg

09 Augustus 2009 | Nederland, Haarlem

hoihoi

Volgend weekend is het zover: ik ga definitief de deur achter me dichttrekken in Den Haag (snif) en word officieel een "Mug"...

Aangezien ik weer het eeuwige excuus heb dat ik niet mag tillen met mijn rug, zou ik heel lief willen vragen of er mensen zijn die willen helpen met inladen zondag. Het is niet veel meer, dus het zal snel klaar zijn.
Plan is rond een uurtje of 12:00 inladen in Den Haag.
Ik kan natuurlijk wel voor de catering zorgen :-)

  • 09 Augustus 2009 - 11:26

    W En M:

    Snif, is het echt zo ver?
    We kunnen helaas niet helpen, want zijn dat weekend in Callantsoog. Suc6!

  • 09 Augustus 2009 - 13:31

    Sara En Nick:

    Er is een grote kans dat wij niet op tijd zijn, aangezien we vrijdag een bruiloft hebben van de zus van Nick en dan in Utrecht slapen. Maar we kijken hoe het loopt. Als we toch nog vroeg in de middag er zijn zullen we ff bellen.

    Groetjes

  • 09 Augustus 2009 - 14:46

    Marieke:

    ah, dan is het maar goed dat ik zondag verhuis ;-)
    Veel plezier op de bruiloft!

  • 09 Augustus 2009 - 19:02

    Machteld :

    Ik krijg bezoek rond een uurtje of 2. Maar ik kan in ieder geval wel een uurtje helpen.

  • 09 Augustus 2009 - 19:33

    Mirjam En JW:

    We hebben die middag een verjaardagsfeestje in DH. Om 12.00 uur inladen moet lukken!

  • 10 Augustus 2009 - 19:52

    Lenny:

    Hee, ik kom helpen!

  • 13 Augustus 2009 - 22:23

    Barbara & Erwin:

    Wij zijn erbij!

  • 15 Augustus 2009 - 06:10

    Marieke:

    Fijn!
    Mocht er nog iemand zijn die helemaal niet van mooi weer houdt en zich nog wil afreageren op een paar kasten.... vandaag wordt er gesloopt!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Haarlem

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 139
Totaal aantal bezoekers 165318

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: