Harry - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu Harry - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu

Harry

Door: Lenny

16 Juli 2009 | ,

Hoi,

Vanaf morgen kan ik kaartjes reserveren voor Harry op donderdag 23 juli.

Het wordt om 20.45 in spuimarkt of 20.30 in buitenhof.

Ik reserveer kaartjes voor:
Marnis, Marieke, Sara, Gijsje, Mirjam, Victoria, Erwin, Marjolein en Machteld.. Klopt dit?

Laat nog even weten of ik je vergeten ben of als je toch niet meegaat.

xx lenny

• 16 Juli 2009 - 10:52

Sara:

Ik wil inderdaad mee de 23ste. Fijn dat jij het wil reserveren.

• 16 Juli 2009 - 11:12

Leuk!

• 16 Juli 2009 - 11:21

Marjolein:

Fijn Lenny, ik ben nog steeds van de partij.

• 16 Juli 2009 - 11:31

Wouter:

Theo, gaan wij dus een film bij jouw thuisbioscoop kijken?
    groet
    wouter

• 16 Juli 2009 - 11:57

Gijsje:

Leuk! Ik ga mee, bedankt voor het reserveren. Misschien dat Judith ook nog mee wil, maar dat kan ze pas volgende week aangeven, dus voor haar hoef je niet te reserveren.

Liefs Gijsje

• 16 Juli 2009 - 13:04

Marnis:

top, ik ga ook nog steeds mee!!

• 16 Juli 2009 - 15:55

Erwin:

Ben er nog altijd bij! Ook wel benieuwd naar dat spuimarkt geval.

• 16 Juli 2009 - 15:57

Mirjam:

En ik ga ook nog steeds mee. Dank je voor het reserveren.

• 16 Juli 2009 - 18:21

Machteld:

Ik ben er ook nog steeds bij!

• 17 Juli 2009 - 08:24

Theo:

Wouter, ik vind het prima om eens een film op m'n thuisbioscoop te kijken, maar niet de 23ste. Heb dan een borrel op Het Plein. We kunnen er dan een echte mannenavond van maken. Geef maar alvast door welke films Oskar en jij willen zien.

• 17 Juli 2009 - 15:20

Lenny:

Vandaag nog steeds niet mogelijk om te reserveren. Ik ga Spuimarkt proberen.. iets minder gezellig dan Buitenhof maar zit wel een stuk beter!

xx

• 18 Juli 2009 - 09:48

Lenny:

wederom een update, hoop dat ik nu echt het reserveringsraadsel heb opgelost.. het lijkt erop dat je kaartjes voor donderdag pas op donderdag kan reserveren. Bijzonder systeem! Ik houd jullie op de hoogte ;)

• 18 Juli 2009 - 12:21

Victoria:

Leuk, ben erbij! Nog wel even onder voorbehoud dat ik donderdag niet moet tennissen...doe namelijk mee aan een toernooi. Spreken we rond 8uur acht voor een biertje?

• 19 Juli 2009 - 20:44

Mirjam:

Zijn er mensen die van te voren nog een hapje willen eten?

• 20 Juli 2009 - 16:22

Marieke:

Ik ga eerst nog even inpakken in mijn huis, dus ik eet even snel wat.

• 22 Juli 2009 - 07:21

Victoria:

Hi meiden,

Florian heeft de auto mee naar Brussel en de laatste trein gaat om half 12. Dat betekent dat ik meteen na de film naar het station moet haasten om de trein te pakken...Dus geen tijd voor biertjes en dan is het wel een beetje een gedoe. Veel plezier!!

• 22 Juli 2009 - 14:11

Erwin:

Uitgebreid dineren is misschien niet handig, maar misschien iets halen bij die toko achter spuimarkt? Uurtje of zeven?

• 22 Juli 2009 - 15:28

Marnis:

Bij de toko zijn we volgens mij in een half uur klaar, om half 8 afspreken? De film begint om 20.45, vrije zitplaatsen.

• 22 Juli 2009 - 17:50

Mirjam :

Half 8 bij de toko achter Spuimarkt is prima. Tot morgen!

• 23 Juli 2009 - 07:00

Marieke:

De kans is groot dat ik moet afhaken vanavond. Ik besef me nu pas dat de film 2,5 uur duurt nu is zo lang stil zitten in de bioscoop momenteel niet heel aanlokkelijk met zere rug :-(. Mocht die nog bijtrekken in de loop van de dag, dan kom ik alsnog, maar ik moet ook nog verder met mijn verhuizing...
    Ik weet niet of de kaartjes inmiddels al gekocht zijn. Zo wel, dan betaal ik 'm gewoon. Veel plezier en hopelijk tot snel!

• 23 Juli 2009 - 10:15

Half acht toko ok!

• 23 Juli 2009 - 10:23

Marjolein:

Ik heb beloofd om een soepie voor 'de nog steeds zielíge'Sara en Gijsje te maken. Begrijp ik goed dat het Spuimarkt wordt? Zullen wij er rond 20.00 zijn?
    groetjes

• 23 Juli 2009 - 10:34

groetjes

• 23 Juli 2009 - 11:53

Lenny:

Hoi, de kaartjes zijn gereserveerd maar nog niet gekocht.. ik ga ze met Marnis om 19.15 ophalen!

We gaan idd naar Spuimarkt, de film begint om 20.45, dus zo rond 20.15 daar afspreken is denk vroeg genoeg. Gezellig!! Tot vanavond,

xx